Vowels Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Studio rapport fra "Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt" til Gorgoroth her om noe er interesserte : http://www.sheol-magazine.com/gorgoroth_studio.htm Var ikke all verdens spennende, men alt nytt om Gorgoroths nye album mottas med takk. Spennende med Pest tilbake! Jau, er akkuratt det med at Pest er tilbake som gjør at jeg har trua på at plata kommer til å bli bra. Når Gaahl var med var Gorgoroth bare søppel. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=jiA-iwLWq58Å herregud så jævlig rå den sangen er! Var litt kult faktisk. Sjekket ut noen andre sanger fra bandet som jeg likte litt bedre. Veldig spesielt men bra. Enig. Syntes den spesielle "trommingen" er ganske kult. Noe av det gamle er vist Elektronika. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det nye albumet til Deströyer 666 er kult. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 BIG IRONY Fant denne videoen Hvor Sarah fra Cradle of Filth synger lead i et eller annet band. Teksten er som så: God has a plan for us all and we're all his children (spol til 0:39) Men Cradle of Filth låter som så: God is a Cunt. what the fuck Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vist du ikke har sjekket ut Gehenna, anbefaler jeg deg og sjekke ut de. Er et melodiøs black metal band det og. Mitt favoritt band. Aahhhh.. får gåsehud vær gang jeg hører denne! Skal sjekke de ut, men akkurat nå sitter jeg å jobber med en låt selv, og da er det ikke noe musikk før jeg er ferdig for dagen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er på Opeth nå. At jeg tar meg tid til å logge inn på forumet via mobilen forklarer nok hvor dårlig dette er. Ihsahn derimot var konge. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er på Opeth nå. At jeg tar meg tid til å logge inn på forumet via mobilen forklarer nok hvor dårlig dette er. Ihsahn derimot var konge. Synd det med Opeth da, men bra at Ihsahn gjorde det godt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor er Opeth så dårlig i kveld da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Opeth er beklagelig nok alltid kjedelig. Gode musikere og alt det der, men de kan faen ikke skrive fengende musikk. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis det er bare materialet til Opeth som gjorde konserten dårlig for din del så hørtes det ikke ut som en dårlig konsert i det hele tatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som har hørt Killswitch Engages nye album? Falt virkelig i smak her. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som har hørt Killswitch Engages nye album? Falt virkelig i smak her. Ikke her. Det albumet er nedgang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvis det er bare materialet til Opeth som gjorde konserten dårlig for din del så hørtes det ikke ut som en dårlig konsert i det hele tatt. Det var rævkjedelig. Rævkjedelig = dårlig konsert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Til nyttår kan vi vente oss et nytt Burzum album Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Til nyttår kan vi vente oss et nytt Burzum album Håper vi får flere sanger ala Lost Wisdom Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Pitchfork er kos, siste tips derfra er noisevrengorkesteret Grey Machine, samarbeide mellom folk fra Jesu og Isis. Morsom låt oppe på http://www.avalancheinc.co.uk/greymachine.html Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Til nyttår kan vi vente oss et nytt Burzum album Veldig spent på hvordan det blir. Tviler egentlig på at Varg greier å slå til med noe like bra som Hvis Lyset Tar Oss og Filosofem igjen. Er omtrent umulig. Har du noe info om albumet btw? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det blir metal, det er vel det eneste han har sagt. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Han sa hvert fall til Aftenposten at han kom til å bruke god tid og gjøre det ordentlig, og akkurat slik han ville ha det. Det er det jeg vet Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Han sa at det blir ''Burzum''. Du kan lese det i gårsdagens lørdagsmagasinet i DB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå