Bytex Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Tror jeg ramla av vogna en gang på 90-tallet og nekter å få nye inputs. Men jeg skjønner jo at den nye trenden er å lage band med 3-4 kompliserte ord etter hverandre. Endret 19. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Noen som har hørt nye plata til Glittertind? Fikk den for en liten uke side, og har blitt spillt daglig siden! Fantastisk Sang! Endret 19. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det der var faktisk jævlig bra! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har hørt gjennom den nye Killswitch Engage-plata en gang nå. Så langt er inntrykket mitt at dette er et makkverk av en annen verden. Kanskje jeg forandrer mening når skiva har gått noen flere runder, men tviler! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk for heads up! Skal faen meg høres gjennom nå Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nye skiva leaked? Må sjekkes ut! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da må jeg si at albumet ikke var noe særlig.. Høydepunktene var: The Return Light in a Darkened World Take Me Away Save Me Thie is Goodbye. Det er sanger jeg ''likte'', men ingen av de var fengende :/ As Daylight Dies holder tronen enda. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som har hørt nye plata til Glittertind? Fikk den for en liten uke side, og har blitt spillt daglig siden! Fantastisk Sang! Eg har høyrt gjennom det ein gong for ein god stund sia, syns eigentlig det var ganske keisamt. Men det var nokre fine sanger der. Kan gi det ein gjennomlytt til og sjå om eg skifter meining. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, det syns eg du bør Mange nydlige og fengende sanger. Virkelig en god plate! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Denne får meg pumped up. Ganske bra metalcore faktisk! Bandet er også jævla underground Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Vil anbefale et lokalt band fra Ski som endelig har gitt ut sitt første album. Navnet på bandet er Deseized, og albumet heter The Trophy of Our Demise. Det meste er gjort på egenhånd, med unntak som utformingen av det grafiske og musikkvideoen til låta Siren. Sjekk ut Deseized på Facebook, MySpace, Urørt og YouTube! Endret 19. juni 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har langt hår gått av moten eller ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Innen metalcore har det vell altid vert korthårete. Har så veldig lite sansen for metalcore, takler det bare ikkje Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper bare ikke det er utseende og hva som er på moten som gjelder når man skal sjekke noe helt nytt, jeg er hvert fall ikke sånn! Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper bare ikke det er utseende og hva som er på moten som gjelder når man skal sjekke noe helt nytt, jeg er hvert fall ikke sånn! Word Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Syns nye skiva til Killswitch Engage var helt grei. Mye fett og en del som skuffet. Det som irriterte meg mest var refrengene. Jeg tror samtlige av sangene hadde trege refreng, og hørtes veldig ut som hverandre. En annen ting var at flere av sangene startet ut jævlig fett, men ble brått litt mediocre og flere av de fete partiene ble glemt og ble aldri hentet tilbake på et senere tidspunkt i en sang. Som for eksempel "Take Me Away" som har en fantastisk kul start, som gjorde at jeg skrudde opp høytalerne og ble bumped up, men så kommer verset, og det er kjedelig rett og slett. Skiva falt i smak, men den når ikke opp til As Daylight Dies etter min mening. Skiva er ikke så fengende som jeg vil den skal være. I motsetning til for eksempel The End Of Heartache hvor alle sangene rocker som bare det! Endret 19. juni 2009 av Kjobben Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hårsveis Care-meter: 100% Endret 19. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nå sa du jo strengt tatt at du bryr deg 100% om langt eller kort hår. Selv-eid er vel-eid. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mulig han faktisk bryr seg maks om hår da, i såfall er det vel greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå