Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt nye plata til Glittertind? Fikk den for en liten uke side, og har blitt spillt daglig siden!

Fantastisk Sang!

Eg har høyrt gjennom det ein gong for ein god stund sia, syns eigentlig det var ganske keisamt. Men det var nokre fine sanger der.

Kan gi det ein gjennomlytt til og sjå om eg skifter meining.

Lenke til kommentar

Syns nye skiva til Killswitch Engage var helt grei. Mye fett og en del som skuffet. Det som irriterte meg mest var refrengene. Jeg tror samtlige av sangene hadde trege refreng, og hørtes veldig ut som hverandre. En annen ting var at flere av sangene startet ut jævlig fett, men ble brått litt mediocre og flere av de fete partiene ble glemt og ble aldri hentet tilbake på et senere tidspunkt i en sang. Som for eksempel "Take Me Away" som har en fantastisk kul start, som gjorde at jeg skrudde opp høytalerne og ble bumped up, men så kommer verset, og det er kjedelig rett og slett. Skiva falt i smak, men den når ikke opp til As Daylight Dies etter min mening. Skiva er ikke så fengende som jeg vil den skal være. I motsetning til for eksempel The End Of Heartache hvor alle sangene rocker som bare det!

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...