Anathema Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Tenker jeg tar turen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva synes folk om A Burial At Sea? Spilte nettopp inn sin debut-EP i fredman studio som Studioet har også jobbet med artister som In Flames, Opeth, Bring Me The Horiozn og Dimmu Borgir. Send meg PM om du/dere vil ha alle sangene på EPn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjenner folk som kjenner dem. Men aldri hørt på de. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nice Gitaristen går i klassen min (eller gikk, fram til i går ), og jeg kjenner hele bandet selv Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det skriker så jævli deathcore av navnet. Og etter å ha hørt litt på myspacen skjønte jeg at de spilte det også. Kan ærlig talt ikke si det var noe spesielt, og sjangeren er så innmari oppblåst og pompøs at det er umulig å lage noe bra ut av det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Må si meg enig i blade-bunny. Hørte nettopp et par sanger på myspacen og det ga meg ingenting. Har enda til gode å høre noe ordentlig bra fra band i den sjangeren der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 God deathcore er All Shall Perish. Sjekk ut plata Hate. Malice. Revenge, folks. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tja, får gi dem en sjangs da CypheroN. Kun fordi du har gitt meg gode anbefalinger før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Er alt som har -core som endelse låter med boyband-refreng? Sett bort fra 90-talls hardcore. Endret 18. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er alt som har -core som endelse låter med boyband-refreng? Nei. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Se filmen hos Youtube Typisk metalkåre Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 The Dillinger Escape Plan, mathcore, tror ikke de har så mange boyband-takter, selv om jeg ikke har hørt så mye av det de har gjort. De har en EP på Spotify, med Mike Patton bak mikrofonen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Between The Buried And Me er også bra, det er mathcore/jazz/et eller annet. Mine tre favorittlåter er Alaska, Aesthetic og Mordecai. Check it out. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Between the Buried and Me er absolutt elskbart, men jeg vet ikke om jeg ville calt det mathcore, ikke at jeg er veldig bevandret i core-sjangerene. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Between The Buried And Me er kongefett. Litt vanskelig å plassere dem i en spesifisert sjanger, men en vid beskrivelse av musikken deres ville vært progressiv metall eller noe i den duren. Det finnes noe bra innenfor Deathcore! Blant annet Bring Me The Horizon, Despised Icon, Whitechapel, The Faceless, Killwhitneydead, I Killed The Prom Queen osv. Mange latterlige navn i sjangeren, men mye fet musikk etter min mening. Ellers har man jo Architects, Veil Of Maya, Born Of Osiris, After The Burial og lignende, men disse har dog mange tekniske elementer med i musikken sin og blir ofte betraktet som Mathcore. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Between The Buried And Me er kongefett. Litt vanskelig å plassere dem i en spesifisert sjanger, men en vid beskrivelse av musikken deres ville vært progressiv metall eller noe i den duren. Det finnes noe bra innenfor Deathcore! Blant annet Bring Me The Horizon, Despised Icon, Whitechapel, The Faceless, Killwhitneydead, I Killed The Prom Queen osv. Mange latterlige navn i sjangeren, men mye fet musikk etter min mening. Ellers har man jo Architects, Veil Of Maya, Born Of Osiris, After The Burial og lignende, men disse har dog mange tekniske elementer med i musikken sin og blir ofte betraktet som Mathcore. det er så mye galt med den posten, men uansett så ville jeg bare si at Architects ruler! selv om vi nok snakker om to vilt forskjellige Architects x) Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Between The Buried And Me er kongefett. Litt vanskelig å plassere dem i en spesifisert sjanger, men en vid beskrivelse av musikken deres ville vært progressiv metall eller noe i den duren. Det finnes noe bra innenfor Deathcore! Blant annet Bring Me The Horizon, Despised Icon, Whitechapel, The Faceless, Killwhitneydead, I Killed The Prom Queen osv. Mange latterlige navn i sjangeren, men mye fet musikk etter min mening. Ellers har man jo Architects, Veil Of Maya, Born Of Osiris, After The Burial og lignende, men disse har dog mange tekniske elementer med i musikken sin og blir ofte betraktet som Mathcore. det er så mye galt med den posten, men uansett så ville jeg bare si at Architects ruler! selv om vi nok snakker om to vilt forskjellige Architects x) Galt? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 i mine øyne er det mye galt med den posten, ja. men for deg som faktisk *liker* de der banda, så er det vel en helt kurrant post. carry on x) Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 i mine øyne er det mye galt med den posten, ja. men for deg som faktisk *liker* de der banda, så er det vel en helt kurrant post. carry on x) Aha! Sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå