Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skriker så jævli deathcore av navnet. Og etter å ha hørt litt på myspacen skjønte jeg at de spilte det også. Kan ærlig talt ikke si det var noe spesielt, og sjangeren er så innmari oppblåst og pompøs at det er umulig å lage noe bra ut av det.

Lenke til kommentar

Between The Buried And Me er kongefett. Litt vanskelig å plassere dem i en spesifisert sjanger, men en vid beskrivelse av musikken deres ville vært progressiv metall eller noe i den duren.

Det finnes noe bra innenfor Deathcore! Blant annet Bring Me The Horizon, Despised Icon, Whitechapel, The Faceless, Killwhitneydead, I Killed The Prom Queen osv. Mange latterlige navn i sjangeren, men mye fet musikk etter min mening. Ellers har man jo Architects, Veil Of Maya, Born Of Osiris, After The Burial og lignende, men disse har dog mange tekniske elementer med i musikken sin og blir ofte betraktet som Mathcore.

Lenke til kommentar
Between The Buried And Me er kongefett. Litt vanskelig å plassere dem i en spesifisert sjanger, men en vid beskrivelse av musikken deres ville vært progressiv metall eller noe i den duren.

Det finnes noe bra innenfor Deathcore! Blant annet Bring Me The Horizon, Despised Icon, Whitechapel, The Faceless, Killwhitneydead, I Killed The Prom Queen osv. Mange latterlige navn i sjangeren, men mye fet musikk etter min mening. Ellers har man jo Architects, Veil Of Maya, Born Of Osiris, After The Burial og lignende, men disse har dog mange tekniske elementer med i musikken sin og blir ofte betraktet som Mathcore.

det er så mye galt med den posten, men uansett så ville jeg bare si at Architects ruler! selv om vi nok snakker om to vilt forskjellige Architects x)

Lenke til kommentar

det er så mye galt med den posten, men uansett så ville jeg bare si at Architects ruler! selv om vi nok snakker om to vilt forskjellige Architects x)

Galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...