Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Haha, ikke likt, gadd du i det hele tatt å høre på den?

Jeg hørte på den, selv om jeg egentlig ikke trengte det, siden jeg kan låta sånn ca utenat. Andy Warhol altså, jeg er mye større fan av Bowie enn av Metallica, så Master of Puppets hadde jeg større behov for å "gidde å høre på".

 

Det er en viss likhet der (godt gjort å finne likheten, jeg hadde aldri kommet til å tenke på den selv), men ikke nok til å begynne å snakke om plagiat :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prometheus plata til Emperor er faktisk jævlig bra, elsker den plata selv!

Jeg har desverre bare fått høre den sangen, men den har jo alt jeg digger blanda sammen, så faktisk aldri for meg at jeg skulle komme over et band med ordentlig deilig felespill, growling, dobbelbass, varierte og heavy gitarer o.l. samtidig.

 

Og over til noe helt annet så fant jeg også denne videoen av Mustis som spiller Progenies på piano for litt siden, veldig pent :)

 

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

I metal-sammenheng er "harry" bare en fordel. Det betyr bare at bandet gir faen i hva folk mener om dem eller den siste motetrenden, og bare køler på med det de kan best. Om Manowar hadde tenkt "nei faen, vi tør ikke lage flere plater fordi noen sier vi er harry" hadde de vel stoppet på 80-tallet. Metal skal jo ha en slags "fuck you" attitude, så hvorfor skulle de høre på surpunger som syter om harry image?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...