Bytex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sikkert noe ræl de kommer til å spille på konserter som alle håper på bli slutt snart, så My Darkest Hour eller Holy Wars kommer snart. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da har Megadeth gitt alle som er med i fanklubben deres mulighet til å høre på låta "Headcrusher" fra deres kommende album. Noen som har hørt den enda? Har ikke hørt den, men jeg gleder meg som et barn til albumet slippes. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En liten smakebit ihvertfall Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Synes ikke det der var noe å skryte av, aldri fått helt sansen for Megadeth Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Synes ikke det der var noe å skryte av, aldri fått helt sansen for Megadeth Hvis du noen gang skulle vært fristet til å teste litt: Rust in Peace, Peace Sells, United Abominations. Eller en best of plate ofc. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Skal gi dem en sjangse til, skjekker ut noe av det du nevnte nå. Får se om det faller i smak, takk Endret 13. juni 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skal gi dem en sjangse til, skjekker ut noe av det du nevnte nå. Får se om det faller i smak, takk Nå har jo hørt en del da, men også hvis du er en fan av Gears of War spillet så er jo sangen med samme navn utrolig kul. Sleepwalker også. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Denne kuksugern har rippa of Killswitch: Sett på Glimpse into America. Tydelig My Curse Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) ... Korrekt! Hørte ikke noe My Curse i den sangen forresten.. Endret 13. juni 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hørtes ut som metal i mine ører også. Nevermore er et råtøft band! Har faktisk ikke sjekket ut de gamle skivene, men etter å ha hørt sangen du postet må jeg vel nesten gjøre det. Jeff Loomis er forøvrig en av de beste metal-gitaristene for dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De gamle skivene er totalt forskjellig fra det de er nå..de forandret seg veldig på bare noen få album fra blytung doom metal med tilfeldige high-pitch screams til å bli nok et kjedelig mainstream-rock band. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 ... Korrekt! Hørte ikke noe My Curse i den sangen forresten.. Hør igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Når vi nå engang lever i 12-toner skala tyranniet i den vestlige verden, er det bare en viss mengde akkorder å velge mellom, og en eller annen gang i fortiden har disse blitt satt sammen på lik eller liknende måter uten at det er plagiat av noe som helst. En artist som bruker C, Emoll, G i verset på en låt vil jo nødvendigvis minne om en anna låt som bruker C, Emoll, G i verset 10 år tidligere siden det er samme akkordprogresjon. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Riffet til Metallica på Master of Puppets kan vi vel neste få lov å kalle plagiat forde? Fra 0:50 om dere er veldig utolmodige. Noen som vet om Bowie har fått noe credz for at de lånte riffet hans? Endret 14. juni 2009 av luser32 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som vet om Bowie har fått noe credz for at de lånte riffet hans? Syns kanskje ikke det var så likt, men massiv kudos for å poste en låt fra Hunky Dory i metalltråden Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Haha, ikke likt, gadd du i det hele tatt å høre på den? Selvfølgelig kan jeg legge den i metalltråden hvis jeg trenger den til å illustrere et poeng. Om noen legger opp en youtube-video fra Agony(amiga-spillet) her, for å la folk høre likheten til Sorgens Kammer - så er det ikke fordi de mener at Agony har noe med metal å gjøre. Endret 14. juni 2009 av luser32 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hørte ikke store likheten selv, og hvertfall ikke nok til at jeg legger det under "plagiat". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå