Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haugesund ja, fantastisk!! Hmm. Kanskje jeg prioriterer Enslaved over Amon faktisk.. Eller begge! Vi får se Hvor har du hørt Gojira-ryktene? Det hadde vært så syykt fett!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gojira spiller på Slottsfestivalen, og Amon Amarth på Union Scene. Drit digg. Synd at jeg ikke kjenner så mange som liker metall Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haugesund ja, fantastisk!! Hmm. Kanskje jeg prioriterer Enslaved over Amon faktisk.. Eller begge! Vi får se Hvor har du hørt Gojira-ryktene? Det hadde vært så syykt fett!! Hehe, ja Haugesund er plassen i år^^ Det med gojira fikk eg høre av en venn som har endel kontakter med dem som booker band og slikt til haugesund. Blir spennede og se om det blir! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Dette skal testes ut! Coveret ser lovende ut. Og jeg elsker folk metall Belphegor: Walpurgis Rites - Hexenwahn, New album title edit: jeg elsker folk metall, ikke folk generelt. Endret 10. juni 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Pøh, metal er harry uansett, er bare koselig med band som ikke bryr seg om det ser "harry" ut. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Merker at Opeth har tatt inspirasjon fra Enslaved! Syns denne kan minne om Watershed-albumet! Også flere sanger fra Below the Lights som har det samme progga lydbildet. Edit: Woah, sjekk ut http://cracktheskye.com/ folkens. Råeste artwork-arbeidet jeg har sett siden Tool. Genialt hvordan de har klart å fange lyden til albumet i artworken. :o Endret 10. juni 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som har noe styring på om det går an å få tak i den Bathory-t-skjorta her? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.corpseclothing.com/official_bathory_t-shirts.html Tok ca 2 sek å søke i google. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Je, men tror heller jeg kjøper den hos aftermath Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må jaggu si at More of Fire Than Blood av Anaal er virkelig ''evil'' Får en nedgang feeling av det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Meshuggah - ObZen har forsvunnet fra Spotify? Mener virkelig å huske at jeg hørte på det albumet på Spot. Eller surrer jeg? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Meshuggah - ObZen har forsvunnet fra Spotify? Mener virkelig å huske at jeg hørte på det albumet på Spot. Eller surrer jeg? Nope, er ikke bare deg. Hørt på det selv der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Irriterende at slikt skal bare forsvinne da. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får høre på det på gamle-måten da. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da har Megadeth gitt alle som er med i fanklubben deres mulighet til å høre på låta "Headcrusher" fra deres kommende album. Noen som har hørt den enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå