Kjobben Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 The Dillinger Escape Plan er sinnssjukt fett! Og Calculating Infinity er ei helsikes fet skive, men det er dog Mathcore. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) ..uansett blir krangling rundt sjangere bare tull, hva er f.eks Meshuggah? post-thrash Endret 9. juni 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det er i alle fall jævla fett! FRA CATCH 33 5:50 tar det så av! Endret 9. juni 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes Meshuggah sitter veldig godt med en gang, men blir fort lei musikken. Er mere glad i skiver og band som kanskje ikke sitter første gang man hører dem, men heller vokser og blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fredrik Thordendal’s Special Defects - Sol Niger Within er hva du skulle ønske Meshuggah kunne være, men aldri kommer til å bli. Venter enda på part II, ryktene har kommet og gått Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det er to ting fra Sverige vi være jævlig takknemlige for, Meshuggah og Opeth! Edit: SOL NIGER WITHIN Endret 9. juni 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bullshit det er Dissection, Bathory, Marduk og lignende som er godsaker fra Sverige. Nifelheim ffs! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oh yeah, Bathory og Marduk er krem. Fire første skivene til Bathory er så bra at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sverige har mye bra, Dan Swanö har noen gode skiver under beltet. Særlig svenske videoer er i særklasse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Beste fra sverige er uten tvil, Vinterland. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Timeless Miracle. Arch Enemy. Amon Amarth. Hammerfall. Det er de fra sverige jeg er mest taknemmelig for Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mine favoritter fra Sverige er nok Opeth, Scar Symmetry og Spawn Of Possession. Men det finnes jo mye annet som knask i tillegg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Soils of fate. Insision. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har et par å være stolte over vi også da! ENSLAVED - ASCENSION Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har et par å være stolte over vi også da! ENSLAVED - ASCENSION Er du gæren, vi har himla mange band, masse black og ekstrem metal band. Sitter på skolen nå, så får ikke nevnt så mange men kommer tilbake i tråden senere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) SKal se Enslaved live i september Gleder meg villt! Bgeynt og få taket på nyesta plata og nå, så det er jo bra! Endret 10. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Satte akkurat på Triple Corpse Hammerblow av CoB nå, og kom på at jeg og en kamerat diskuterte introen for noen år siden. Jeg tenker MacGyver de første 5-10 sekundene. Noen som er enig/uenig? Endret 10. juni 2009 av Minus Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hvor skal de spille i september? Skal se dem på Hove, men hadde vært festlig å fått oppleve en lang konsert med dem til høsten ja.. Spørs om jeg som fattig student får råd til både Porcupine Tree, Amon Amarth og Enslaved i tillegg. :c Edit: Hahaha, ja det høres ut som MacGyver! Endret 10. juni 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dem spiller i Haugesund 5 september! Og en måned etter Amon Amarth der Og kansje gojira i november der og. Fantastisk høst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå