Soundchaser Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 FAEN at jeg skulle gå glipp av det der! må ha vært så intenst bra! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det var sinnsykt bra! Gleder meg som en unge til de skal spille på Øya! Og Municipal Waste var tøft. Dem må også sees på Øya! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 FAEN at jeg skulle gå glipp av det der! må ha vært så intenst bra! Zzzz... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Den nye KsE musikkvideoen er på MTV nå Er bare å søke! Jeg syns ikke den var dårlig, men det var heller ikke noe særlig bra. 6/10 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser ut til at de har tapt seg heftig siden "Heartache", den forrige skiva var bra, men ikke på samme nivå og de nye låtene høres bare kjedelige ut. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Synes det var en ganske tragisk tekst. Ikke at det trenger å bety så mye, men når bandet synger "Can we start again" 100 ganger i refrenget blir det for dumt. Klarer ikke la være å irritere meg over det da. Nesten som et boyband! Endret 7. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nesten som et boyband! Yep. :c Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Til å muligens ha tidenes beste (rene) metalcore skive, har Killswitch Engage tapt seg fullstendig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Var gøy på musikkens dag i går gitt! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 skjer med at musikkens dag aldri passer for meg...haha. velvel, ser ut som det blir gojira på slottsfjell da, og opeth på oslo live i tillegg til hove. blir vel en bra sommer uansett:) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ^ Da får du jo med deg alt! Må nøye meg med Hove jeg. :l Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 What? Gojira på slottsfjell. Det har ikke jeg fått med meg. Da tar jeg meg muligens turen opp! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Rykter om at dem skal spille i Haugesund i november. Har ikkje hørt noe av gruppa så spørs om eg tar turen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk for heads up. Gojira må fåes med. Jævlig synd at det er så fittedyrt. Nontheless, jeg må få med meg det. Håper på låter fra den nye plata. Global Warming er favoritt sangen min fra dem. Men tviler på at det er live materiale. Fittefett! Endret 7. juni 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vilke plater anbefales? Tenkte eg skulle se om dem er noe for meg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 From Mars To Sirius og The Way of All Flesh. sjekk ut disse låtene: Where Dragons Dwell Global Warming Toxic Garbage Island Esoteric Surgery All The Tears Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Definitivt From Mars to Siruis og The Link. Førstnevnte er deres beste. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvilken genre er egentlig Gojira? Jeg har litt vanskelig for å finne en spesifik genre. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 En litt sludge aktig form for death metal kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå