Neslepaks Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fantastisk video! Så jævla enig. Skrev litt stygt om plata i albumguiden min, men jeg har hørt masse på Immortal og annen old school black metal så jeg tror jeg har fått et litt annet syn nå. Skal endre den så fort jeg får tid. Den beste plata til Immortal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, ser ut som en rollespill-gjeng ute på skogstur..med svartmetall-malte dverger eller noe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, ser ut som en rollespill-gjeng ute på skogstur..med svartmetall-malte dverger eller noe. Jeg kommer ikke over den trollmannshatten :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg tenker edderkopp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg tenker edderkopp. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 You fail. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har akkurat oppdaget en mann med navnet James Fogarty, og et band med navnet Ewigkeit. Bandet startes som et ganske enkelt Svartmetall band, men utviklet seg fort til å bli noe av det beste jeg har hørt innen industriell metall. Sangen Powerplant fra plata "Radio Ixtlan" er for meg et høydepunkt. Sangen er mye mer rolig og stemningsfull en annet han har laget. Noe annet med denne mannen er også det at han er et godt eksempel på hvor unødvendig platebransjen er. Pengegriske jævler hele jengen. Han har altså gitt ut flere plater, men aldri fått 1 krone. plateselskapet stakk av med all fortjeneste, så nå har han skaffet seg rettighetene til musikken og legger den gratis ut på siden sin Death To Music Radio Ixtlan er som sagt et høydepunkt for meg Nuh, dette var ikke ille. Ligger ihvertfall og koser seg i spillelista mi. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Leste i dag at trash-gutta FORBIDDEN er i gang igjen med nytt ... ! Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 MNEEEEMIC! Foresten, noen hørt det nye albumet til God Forbid? Sickness and Misery? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 MNEEEEMIC! Foresten, noen hørt det nye albumet til God Forbid? Sickness and Misery? Viste ikke at de var kommet ut med et nytt album. Får vell prøve å sjekke det ut da. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Australia har operaen i Sydney, kenguruar, Uluru, Ian Thorpe, Great Barrier Reaf, Mount Augustus, aborginere og hovedstaden Canberra. Dei har også nokre musikalske godbitar. Nei, da tenkjer eg ikkje på drit som Wolfmother og Natalie Imbruglia, men slike som desse: Fuck...I'm Dead Mortal Sin AC/DC Sadistik Exekution (Slaughter Lord) Deströyer 666 Hobbs' Angel Of Death Andre sjølvsagte band som bør nemnas? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 diSEMBOWELMENT og Trench Hell i alle fall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sangen her er rå. Trøkka som faen live. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Australia har operaen i Sydney, kenguruar, Uluru, Ian Thorpe, Great Barrier Reaf, Mount Augustus, aborginere og hovedstaden Canberra. Dei har også nokre musikalske godbitar. Nei, da tenkjer eg ikkje på drit som Wolfmother og Natalie Imbruglia, men slike som desse: Fuck...I'm Dead Mortal Sin AC/DC Sadistik Exekution (Slaughter Lord) Deströyer 666 Hobbs' Angel Of Death Andre sjølvsagte band som bør nemnas? Wynjara Abominator Abyssic Hate Astriaal Portal Gospel of the Horns The Amenta Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sangen her er rå. Trøkka som faen live. hmm, hvis jeg ikke husker feil så varma volbeat opp sammen med MNEEEEMIC! På Metallica konserten i Danmark... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Australia Fuck...I'm Dead Mortal Sin AC/DC Sadistik Exekution (Slaughter Lord) Deströyer 666 Hobbs' Angel Of Death Andre sjølvsagte band som bør nemnas? Wynjara Abominator Abyssic Hate Astriaal Portal Gospel of the Horns The Amenta Myrddraal Nazxul Niflheim Winterfallen Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Trench Hell WynjaraAbominator Abyssic Hate Astriaal Portal Gospel of the Horns The Amenta MyrddraalNazxul Niflheim Winterfallen Skal ta ein kikk på daumetall- og blackthrash-tipsa dine, KingP. Og Trench Hell, Glint. Svartmetallen kjem eg ikkje til å sjekke ut, men sikkert andre som kan ha nytte av det. Endret 13. november 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jess, endelig dumpet biletten til Porcupine Tree / Anathema konserten ned i postkassa. Noen andre som har tenkt seg til Sentrum Scene den 25? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skal ta ein kikk på daumetall- og blackthrash-tipsa dine, KingP. Og Trench Hell, Glint. Svartmetallen kjem eg ikkje til å sjekke ut, men sikkert andre som kan ha nytte av det. Myspacesider: Wynjara Abominator Abyssic Hate Astriaal Portal Gospel of the Horns The Amenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå