DeNile Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg vil anbefale alle å høre Kalisia sitt album Cybion. Det er en fantastisk plate som kan minne en del om Cynic. Kalisia Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Cybion var en grei plate den. Mye bra, men også en del dårlig å finne i løpet av den lange spilletiden. Når ikke opp til andre "epicer" som Edge of Sanity's Crimson og Green Carnations Light of Day, Day of Darkness. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For meg fins det ikke noe bedre metal enn svenske Katatonia, de er mestre i headbang også. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For meg fins det ikke noe bedre metal enn svenske Katatonia, de er mestre i headbanging også. Se Hammer Smashed Face live. Fisher er helt syk til å headbange Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 EDIT: På en annen side så kan vi jo si det slik at det går ut over flere hvis en vanlig kirke, i bruk av en menighet, brennes ned - enn at en stavkirke som kun står der som et "fantastisk nasjonalsymbol" forsvinner. Akkurat som om det går ut over flere om du brenner opp loffen jeg skulle spise til kvelds enn om du brenner opp Mona Lisa. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) For meg fins det ikke noe bedre metal enn svenske Katatonia, de er mestre i headbanging også. Se Hammer Smashed Face live. Fisher er helt syk til å headbange Amon Amarth er kongene av headbangere Se filmen hos Youtube Endret 30. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke for å starte opp igjen diskusjonen igjen altså, men jeg lo. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) For meg fins det ikke noe bedre metal enn svenske Katatonia, de er mestre i headbanging også. Se Hammer Smashed Face live. Fisher er helt syk til å headbange Amon Amarth er kongene av headbangere Se filmen hos Youtube Fett. Symetri Ikke for å starte opp igjen diskusjonen igjen altså, men jeg lo. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hehe :!: Endret 30. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 jahaha^^ Vikernes har faktisk et utolig smitsomt smil Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette er flott. Gleder meg til å se dem i sommer! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jøsseball, kommer Neurosis hit igjen? Hvor og når? Så de i Kanonhallen, helt fuckings suverent bra. Bortimot verdens beste band, og i alle fall verdens tyngste liveband. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Tror de kommer til Roskilde, ikke Norge.. Var de på Hove 2007 forresten? Edit: Jah, det var de. Endret 31. mai 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Roskilde jeg skal se dem, ja. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror de kommer til Roskilde, ikke Norge.. Var de på Hove 2007 forresten? Ja, og jeg gikk glipp av dem Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ååå jeg gleder meg! 30. juni Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den nye sangen er noe av det dølleste jeg har hørt. Herregud som KsE har tapt seg.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den nye sangen er noe av det dølleste jeg har hørt. Herregud som KsE har tapt seg.. Det skjer med de fleste. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den nye sangen er noe av det dølleste jeg har hørt. Herregud som KsE har tapt seg.. Det skjer med de fleste. Word. Men jeg syns KsE har blitt bedre mer melodisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå