Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Noen som synes mannen i denne aftenposten-artikkelen minner litt om friskere utgave av en viss kunstner i BM-verden?(sjekk bildene lenger ned på siden også)

 

http://www.aftenposten.no/kul_und/article3093514.ece

 

Varg the Narg

Tenkte det jeg og.

 

Ikke for å drive med direkte reklame på denne tråden, men hvis dere klikker i signaturen min så kommere dere inn i en annen tråd med en link til myspace siden min, der har jeg lagt ut noe metal nå hvis dere vil høre.

 

Uansett.

 

Fader, den arch enemy dvd'en og Amon Amarth dvd'en var bra! Sjuke greier. Jeg er jo også ekstra glad i dag, fordi i dag fikk jeg melding fra vokalisten (i ekstrem metal bandet jeg spiller i) at vi hadde endelig fått oss en trommis og en gitarist =D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bonusmatriellet var hovedsaklig konsertopptak, både gamle og nye.

Offstage matrialet var for det meste intervju og autograf-sessions. de snakker litt norsk inn i mellom. Der følger også med en genial filmsnutt med ihsahn/samoth som demonstrerer gitar-delene av diverse sanger.

 

Det ultimate for din del er vel bare å kjøpe den og se den selv :tease:

Lenke til kommentar

Hva med tanken om at de har ødelagt en stor tradisjon og kulturkilde for tusenvis av ikke-kristlige mennesker også?

 

Er jo ikke bare kristne som synes stavkirker er verdt å ta vare på.

 

Edit: Meningsløst av meg å begynne å diskutere dette egentlig. Men blir bare så provosert av det.

 

ENSLAVED - CLOUDS (LIVE)

Noen andre som gleder seg til Hove?

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...