Saddlefall Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke så verst dette coveret da.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva med litt deathgrind/grindcore? Det er helt ok, men da hører jeg heller på brutal death metal ala Devourment, Internal Suffering o.l. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Internal Suffering er fett Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ikke så verst dette coveret da.. det var faktisk ganske tøft, ja selv har jeg føtt ferten for coveret. btw: hva gjør man når man skal ha videoen i posten? Endret 22. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke så verst dette coveret da.. det var faktisk ganske tøft, ja selv har jeg føtt ferten for coveret. btw: hva gjør man når man skal ha videoen i posten? [ youtube ] her skal du putte inn det som er etter = i youtube-linken [ / youtube] <-- uten mellomrom. Som blir itl Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 takker (skal i test delen av forumet ) men et band black metal band uten selvironi blir bare patetisk. de ser jo ikke spesielt tøff ut. bare ta det bilde som er i videoen jeg linket^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 A Tribute to the Beast, Volume 2 er ett fantastisk album! Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva med litt deathgrind/grindcore? Det er helt ok, men da hører jeg heller på brutal death metal ala Devourment, Internal Suffering o.l. Fuck yeah, wigger slam! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 pft! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 På søndag kommer muttern og fattern hjem, de lurte på om de skulle ta med seg noe, så viser seg at nå blir det amon amarth wrath of the norsemenn live in musical hall når de kommer hjem =D Det er en utgivelse med 3 dvd'er som inneholder opptak av 5 liveinnspillinger. Fantastisk kvalitet. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er cult of luna som gjelder for tiden folkens. Ghost Trail måler seg med Opeths Deliverance når det kommer til RÅ avslutning på en sang. btw, nå er det 12 dager siden jeg bestilte wavering radiant pluss endel annet fra usa, hvor lenge tror dere det tar? burde vel ikke være så langt unna nå? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Personlig syns jeg fjertene mine har bedre avsluttning en noen av Opeth sine sanger, så jeg tror jeg står over.. men for all del.. hvis man likert slikt så Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 På søndag kommer muttern og fattern hjem, de lurte på om de skulle ta med seg noe, så viser seg at nå blir det amon amarth wrath of the norsemenn live in musical hall når de kommer hjem =D Det er en utgivelse med 3 dvd'er som inneholder opptak av 5 liveinnspillinger. Fantastisk kvalitet. Jepp hørte det gleder meg villt. hvis de kommer over det blir det nok Arch Enemy dvd'en live i japan også. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Har ikke helt skjønt hvordan man legger inn youtube-videoer direkte i tråden.. Prøvde , men da ble det krøll med videoen. Derja... kos dere med Graveworms metalcover av Losing My Religion. Takk for hjelpen, forresten. Endret 23. mai 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) [youtube]Link her[/youtube] http://www.youtube.com/watch?v=RERXiliJfdI&feature...(et eller annet) Kun den fete teksten skal inn der hvor det står "Link her". Endret 23. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Personlig syns jeg fjertene mine har bedre avsluttning en noen av Opeth sine sanger, så jeg tror jeg står over..men for all del.. hvis man likert slikt så sa du nettopp at du fjerter bedre enn siste tre minuttene på Deliverance? enten så fjerter du jævlig bra, eller så er det bare synd på deg.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var fornøyd med lineupen til Dimmu igår. ^^, Flere som så de? Galder spyttet vann rett i munnen min og. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var fornøyd med lineupen til Dimmu igår. ^^,Flere som så de? Galder spyttet vann rett i munnen min og. Hvor da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå