Ed Hunter Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dei første seks platene er knallbra! Resten av diskoen har eg ikkje brukt så mykje tid på.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Portnoy? Harrison? Pfft. Tomas Haake has you all fucked! Derek Roddy.... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er albumet å anbefale for en som ikke har hørt no' særlig på Ulver bortsett fra én gjennomlytting av Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell? Har et uåpnet eksemplar i mine hender, men er usikker på om jeg skal beholde den. Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell er bare surr, men Bergtatt er veldig annerledes, så hvorvidt du likte eller ikke likte Themes er i grunnen helt irrelevant. Jeg ville ha åpnet, beholdt og lyttet til Bergtatt om jeg var deg. Bestemte meg for å gi Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell en gjennomlytting til før jeg eventuelt åpner Bergtatt. Du sier de ikke har mye med hverandre, men jeg blir litt for interessert i Ulver utfra tankene jeg får av å høre på førstnevnte. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 @Tobo-Potato: Har du Spotify? Bergtatt ligger der. http://open.spotify.com/album/52ua2aBI8N4lDhus48a3lu Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Snasen cover Likte aldeles ikke vokalen hvertfall. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kompis av meg sendte meg den i går, synes den var ganske stilig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det var fantastisk! vokalen minner om en blanding av Jari Maenpaa(Wintersun) og Grutle Kjellson (Enslaved) Drit bra sang! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jepp, de har vist flere sanger på youtube. Synes de var ganske sjuke jeg også. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Se filmen hos Youtube takler ikke den ultragutterale vokalen. (type Cock and Ball Torture) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var jo faktiks helt umulig å høre at han syngte noe i det hele tatt. Fatter ikke helt vitsen med å prøve å synge så dypt, menmen hver sin smak. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er ikke bare vokalen som er irriterende, hele oppplegget med det å være mest brutal og ha de mest nasty covrene gjør den nye amerikanske death metal(core) scenen helt forferdelig. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er ikke bare vokalen som er irriterende, hele oppplegget med det å være mest brutal og ha de mest nasty covrene gjør den nye amerikanske death metal(core) scenen helt forferdelig. Ye! Vettafan hvilken sjanger det er, men det er stygt! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 nei takke seg til gode gamle Death! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 nei takke seg til gode gamle Death! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube De to sanga der har blitt spilt mye etter at jeg kjøpte Symbolic Ble anbefalt Obituary på metal-archives, var ganske stilig det og Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Death er et gjennomført bra band! Av annen old school death metal er Morbid Angel å foretrekke. Her er en klassiker fremført på Wacken 2006: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Gode gamle ditt og gode gamle datt! Black melo-punk fra Canada: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når vi er inne på Death og Iced Earth, her er Wolf frå Horror Show-albumet med ex-Death trommis Richard Cristy. Insane dobbelbass! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det der var stilig svinepelz! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 syKt_tøffft da. Eheh jWEg er Ofåsgså fULL,^hva skjera. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå