Acrid Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Portnoy? Harrison? Pfft. Tomas Haake has you all fucked! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nja, ok. Skjønner ikke helt hvordan man klarer å spille 7/8 som 4/4 men.... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Haake og Harrison er begge av mine favoritter. En som kanskje ikke er teknisk best i verden, men han har en rå unik stil.. Mario Duplantier i Gojira! Se filmen hos Youtube En annen som må nevnes når vi snakker trommiser, er Brann Dailor (Mastodon). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Brann er sjef! Litt unormalt å bruke dobbel basspedal istedenfor to basstrommer i Metal? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Njau.. Killswitch Engage, Blood Stain Child, Bodom, In Flames, bruker det. Mer kommer jeg ikke på Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Det er vel litt unormalt. Men det kommer vel helt ann på personen som spiller. Kan også være forskjell på et trommesett man bruker til øving og et man bruker når man spiller inn/spiller live? Endret 19. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Historien om «Greven» blir film Spilt av Twilight skuespiller ja.. heldigvis er det ikke han som har hovedrollen Hvordan skal ''Varg'' snakke i denne filmen? Har noen sett Live Inferno btw? Hvordan er off-stage materialet? Endret 19. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Brann er sjef! Litt unormalt å bruke dobbel basspedal istedenfor to basstrommer i Metal? haha nei! er billegere me dobbl basspeal en dobbel basstromm!"e er på fylla , så srivr littt arart kill forr sattan!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 På en tirsdag ? Oh hell yeah. Ser fram til dette Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gidlarsen! Jeg skal drikke meg fra sans og samling i dag. Ardbeg og Gnaw Their Tongues, hyl. Går fra alle konsepter og våkner i morgen i en pøl av vinyl og blod. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Se filmen hos Youtube Bæst mætall ever. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ulver - Bergtatt OMG! Er albumet å anbefale for en som ikke har hørt no' særlig på Ulver bortsett fra én gjennomlytting av Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell? Har et uåpnet eksemplar i mine hender, men er usikker på om jeg skal beholde den. Endret 20. mai 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ulver - Bergtatt OMG! Er albumet å anbefale for en som ikke har hørt no' særlig på Ulver bortsett fra én gjennomlytting av Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell? Har et uåpnet eksemplar i mine hender, men er usikker på om jeg skal beholde den. Selvfølgelig skal du beholde albumet. Mye mulig det beste Ulver har gjort. Det er ganske forskjellig fra Themes, men det er knall. Begge albumene er knall. Endret 20. mai 2009 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 haha nei! er billegere me dobbl basspeal en dobbel basstromm!"eer på fylla , så srivr littt arart kill forr sattan!! syKt_tøffft da. Eheh jWEg er Ofåsgså fULL,^hva skjera. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er albumet å anbefale for en som ikke har hørt no' særlig på Ulver bortsett fra én gjennomlytting av Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell? Har et uåpnet eksemplar i mine hender, men er usikker på om jeg skal beholde den. Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell er bare surr, men Bergtatt er veldig annerledes, så hvorvidt du likte eller ikke likte Themes er i grunnen helt irrelevant. Jeg ville ha åpnet, beholdt og lyttet til Bergtatt om jeg var deg. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Eventuelt gitt albumet til en av oss=) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 At jeg aldri har hørt på Iced Earth før. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Iced Earth er så fantastisk bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå