Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Lillebror spilte Wintersun for meg engang, jeg syns bare det hørtes ut som en hvilken som helst "dimmu borgir black metal klone".

 

Haha, artig kar du.

Skulle vore ulovleg å nemne DB i same setning som Wintersun. DB er generelt sett reint piss i forhold til plata til mestermannen Jari Mäenpää.

 

 

__________

 

rush-mpictures.jpg

 

 

Ahh. Forbanna bra.

 

 

Må si at Dimmu Borgir ligger noen hakk over Wintersun :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Please, du aner ikke hvor mye tid jeg har brukt på de. Noen ganger føles det ut som jeg har brukt for mye.

Enormt var vel kanskje å ta i litt, men kjedelige passer ihvertfall i mine øyne.

 

Nevner Wreath, Deliverance(snorke seg gjennom 9 minutter før en fantastisk slutt) og Bleak.

 

Jeg har Deliverance & Damnation, Blackwater Park, My Arms Your Hearse, Ghost Reveries og Still life(har ikke fått hørt så mye på den, kjøpte den i forrige uke).

Lenke til kommentar
Da er eg med, Hildershavn.

 

Kommenterte begge filmane over.

 

Sodom - Napalm In The Morning (Ikkje den beste, men OK)

 

Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face (Ein av tidenes songar)

 

Ok, jeg misforstod også ... jeg trudde du mmente at Sodom spilte Hammer Smasched Face ... og då så jeg mitt snitt til å prikre ... sorry! Vi nedlegger stridsøksa! :thumbup:

Forøvrig, helt enig med det du skriver!

Lenke til kommentar
Da er eg med, Hildershavn.

 

Kommenterte begge filmane over.

 

Sodom - Napalm In The Morning (Ikkje den beste, men OK)

 

Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face (Ein av tidenes songar)

 

Ok, jeg misforstod også ... jeg trudde du mmente at Sodom spilte Hammer Smasched Face ... og då så jeg mitt snitt til å prikre ... sorry! Vi nedlegger stridsøksa! :thumbup:

Forøvrig, helt enig med det du skriver!

 

Det er heilt rett av deg å pirke på slikt.

 

Når det er inne på Sodom. Nokon som har peiling på releasedato på Lord Of Depravity - Part II?

Lenke til kommentar

Har akkurat oppdaget en mann med navnet James Fogarty, og et band med navnet Ewigkeit. Bandet startes som et ganske enkelt Svartmetall band, men utviklet seg fort til å bli noe av det beste jeg har hørt innen industriell metall. Sangen Powerplant fra plata "Radio Ixtlan" er for meg et høydepunkt. Sangen er mye mer rolig og stemningsfull en annet han har laget.

 

Noe annet med denne mannen er også det at han er et godt eksempel på hvor unødvendig platebransjen er. Pengegriske jævler hele jengen. Han har altså gitt ut flere plater, men aldri fått 1 krone. plateselskapet stakk av med all fortjeneste, så nå har han skaffet seg rettighetene til musikken og legger den gratis ut på siden sin Death To Music Radio Ixtlan er som sagt et høydepunkt for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...