Perrern Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Snakker om dimmu, fant en fin video av Mustis som spiller progenies på piano (alene, ingen andre instrumenter) den var bare nydelig. Rart den var vist litt treig til å loade. Men den kommer etterhvert. De har spilt "oppvarming" for oss =D ganske kule. Endret 17. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ny side ja, da prøver vi igjen. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Jeg er helt fascinert av Insomniums verk. Jeg hører på de 24/7, trenger nye triste og lignende sanger. Helst growl Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ny side ja, da prøver vi igjen. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Jeg er helt fascinert av Insomniums verk. Jeg hører på de 24/7, trenger nye triste og lignende sanger. Helst growl Ligner heller lite, men desidert tristere er: Se filmen hos Youtube Og ja, vokalen der slår Insomniums sin ganske kraftig Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Trenger nye triste sanger fra band alá Insomnium <3 Ikke clean vocals Hmmm, vanskelig ettersom Insomnium er ganske unike i min bok. Hva med Noumena og Before The Dawn? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fy faen å kult det insomnium var! Det må jeg fortsette å holde øye med. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vet. Insomnium er så elsk. Gleder meg så inderlig sykt til det nye albumet i september. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) lenge siden jeg har hørt noe "black metal" eller hva det er som blander sammen så mange forskjellige rytmer, klassiske melodier og får et så godt resultat. Vet ikke om det regnes som black jeg, men det var growling i allefall . så aner ikke jeg. Endret 17. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Insomnium var ikkje verst nei. Tror nesten eg skal gå til innkjøp av noe der! Kan og anbefale Elysian Blaze som depresiv musikk. Har veldig sansen for dem om dagene. Men kansje ikkje helt hva du er ute etter. Endret 17. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Algaion er ganske kult da. noen her som har hørt om det? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det der var ikke så ille Prometherion! Ser de har gitt ut tre album, hvem anbefaler du å kjøpe ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Deres siste liker jeg best, den er mest trist og dyster (Above the Weeping World). Men de to andre albumene har et par jævlig bra låter! Men som sagt, jeg ville gått for Above The Weeping World De bruker synth perfekt, og ikke overdrevet. Fantastisk band. Hands down Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jaok, tror jeg går for den. Må bare skjekke de ut litt mer før jeg kjøper Takk for anbefalning btw Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Trenger nye triste sanger fra band alá Insomnium <3 Ikke clean vocals Hmmm, vanskelig ettersom Insomnium er ganske unike i min bok. Hva med Noumena og Before The Dawn? Selv om det er litt clean vokal så kan vell Draconian være verd å sjekke ut. Rent musikalsk så syns jeg Insomnium minnet mye om Dark Tranquillity Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hele Black Clouds & Silver Linings har lekket ut på nettet nå. Greide ikke la være heller, følte jeg bare måtte høre det igjennom. Flere som har hørt igjennom albumet? Hvis så, hva synes dere? Svar/meninger bør kanskje legges i spoilertags ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Finnes det noe badass female growling band? Jeg klarer ikke å like Arch Enemy. Her er det eneste female growl bandet jeg liker http://www.myspace.com/theagonist POST! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Thorr's Hammerr er nok det eneste bandet jeg hører på med kvinnelig vokalist. Stephen O'Malley og Greg Anderson spilte også i bandet (spiller nå i Sunn O))) Eneste kjipe er at bandet kun har gitt ut en EP. Men den er knall Endret 18. mai 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Norsk death metal band med bare damer bak roret (unntatt trommisen). http://www.myspace.com/zeenon Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Finnes det Machine Head - A Farewell To Arms live video? Fant ikke stort på youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå