Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nytt fra Manowar! MANOWAR fans! Another kickass first from the Kings of Metal! Striving to please the best fans in the world, MANOWAR continues to make history with innovative ways for warriors from all corners of the globe to enjoy metal at its finest! This time MANOWAR has taken a song from their upcoming concept album and recorded it in 16 languages! Never before has this been attempted by any heavy metal band!! The song, "Father," is a heroic tribute lamented by a son who witnesses his father's death. It is based on the tale of Thor, the God of Thunder known as "The Asgard Saga." A revolutionary collaboration with Wolfgang Hohlbein, Germany's best selling fantasy author, MANOWAR is creating the album as Hohlbein writes the book. The song has been sung by Eric Adams, with the assistance of fans worldwide, in: English, German, Italian, Hungarian, Romanian, Bulgarian, Norwegian, Spanish, French, Greek, Turkish, Polish, Japanese, Croatian, Portuguese and Finnish!! "Father" will debut, along with new tracks from the forthcoming album, live on stage at Magic Circle Festival III on Saturday, July 18, 2009 at the Loreley on the Rhine river in Germany. An EP will also be available exclusively at the festival with a bonus CD of "Father" in all the recorded languages. Stay tuned for video clips of each version as they are recorded with an indepth look at Eric's odyssey into the world of multi-lingual vocals! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Damnation and A Day er det klart beste CoF albumet. de har gjort mye gøy. men siste par albumene er utrolig kjedelige og poppa da. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lord Abortion og Babylon AD er favorittsangene mine ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Damnation and a Day var bra laget. Eneste som jeg ikke likte med den var vokalen. Den var litt irriterende, akkurat som den var i Bitter Suits for Succubs (eller noe sånt). Men ellers var den konge, elsket all symfonien, for ikke og snakke om introen + åpningstracket! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 interludene(?) de lager minner om gammelt engelsk, jack the ripper, van helsing osv. Er det bare meg? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hver gang jeg hører EP'en Vempire tenker jeg alltid på Dracula fra 1992.. Mener faktisk på at de er på Madam Tousesse (de voks museum greiene) pga de viser at engelsk litteratur er kult, eller noe sånt sprøtt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha. Fisher virker som en kjempe grei kar. ^^ Se filmen hos Youtube Denne videoen hjalp meg med å forbedre growling. Husker å ha sett den for 2 år siden elno Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Et annet band som kan å growle: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Faen det der var fett, hvorfor har jeg ikke hørt det bandet før ! Takker og bukker Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er visstnok hentet fra filmen Casshern! Mange kule klipp der ja. Bra sang og. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Når vi var inne på CoF, her er en utrolig pen sang. http://www.youtube.com/watch?v=K4fJPVn2SfI Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Cradle Of Filth - Hallowed Be Thy Name (Iron Maiden Cover) = Elsk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Manowar! Hører ikkje på dei nye platene, men artig at Eric synger på norsk! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 De nye albumene er jo knall! Helsikes med trøkk. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nytt fra Manowar!MANOWAR fans! Another kickass first from the Kings of Metal! Awesome! hvor fant du dette? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg får nyheter på mail, men det står også på hjemmesiden til Manowar. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Trenger litt hjelp. Diskuterte om det finnes noen norske metal-band (tungrock til nøds) som skriver tekster som handler om kjærlighet, men jeg finner ikke noe. Kan dere komme på noen gode eksempler? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmm ... Det eneste norske bandet jeg kommer på er TNT. Ellers har du jo Volbeat som er dansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå