Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si Hove har tapt seg på metalprogrammet etter 2007. Det var greit nok i 2008, men ingenting frister for min del i år.

 

Angrer fælt nå i ettertid at jeg ikke var der i 2007, da så innmari mange bra band spilte der. Deriblant Arcade Fire, Cynic, Gojira, Mastodon, Neurosis, Queens of the Stone Age, Slayer og TV on the Radio

 

Angrer også at jeg ikke opplevde natt til torsdag der i fjor, da Primordial, Behemoth og Dimmu Borgir spilte.

Lenke til kommentar
Har de spilt Global Warming live? :love:

Gojira sin setlist på Hove 07 som jeg husker den (tilfeldig rekkefølge):

- Ocean Planet

- Remembrance

- Wisdom Comes

- Heaviest Matter of the Universe

- Love

- Flying Whales (kuttet introen)

- Backbone (med Randy Blythe fra Lamb of God)

- Syk trommesolo av Mario

 

Husker ikke om de spillte Clone eller Space Time, men ganske sikker på at de spillte en av de.

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar

Terra Incognita er ganske greit å sette seg inn i. De fleste sangene har sinnsykt tunge breakdowns! Det har også bedre lydkvalitet enn The Link, selv om det kom tidligere. Sangene jeg anbefaler i første omgang fra Terra er

- Clone

- Space Time

- Deliverance

 

Clone fra Terra

 

 

 

 

 

På The Link

- Remembrance

- Embrace the World

- Death of Me

 

Remembrance fra The Link

 

 

Lenke til kommentar
Ser folk klager på Hove sin lineup i år, er folk her generelt ikke glad i Slipknot og ATR ?

Generelt sett så har nok de fleste her et litt skjevt syn på disse bandene, ja.

 

Synes Slipknot er helt greit selv, de leverer sikkert en helt fantastisk konsert, men er ikke noe jeg sitter å hører på. All That Remains prøvde jeg å høre på senest igår, men boyband-vokalen ødelegger for mye for min del. De har mange kule gitarriff, men når refrenget kommer så driter de seg ut synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...