Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har de spilt Global Warming live? ikke i Norge ihvertfall Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Helt fantastisk sang, et av Gojiras beste Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Må si Hove har tapt seg på metalprogrammet etter 2007. Det var greit nok i 2008, men ingenting frister for min del i år. Angrer fælt nå i ettertid at jeg ikke var der i 2007, da så innmari mange bra band spilte der. Deriblant Arcade Fire, Cynic, Gojira, Mastodon, Neurosis, Queens of the Stone Age, Slayer og TV on the Radio Angrer også at jeg ikke opplevde natt til torsdag der i fjor, da Primordial, Behemoth og Dimmu Borgir spilte. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har de spilt Global Warming live? Gojira sin setlist på Hove 07 som jeg husker den (tilfeldig rekkefølge): - Ocean Planet - Remembrance - Wisdom Comes - Heaviest Matter of the Universe - Love - Flying Whales (kuttet introen) - Backbone (med Randy Blythe fra Lamb of God) - Syk trommesolo av Mario Husker ikke om de spillte Clone eller Space Time, men ganske sikker på at de spillte en av de. Endret 13. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har bare hørt gjennom de to nyeste platene (mange ganger seff ) Hva kan du anbefale av de gamle sangene, som er fengende? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Terra Incognita er ganske greit å sette seg inn i. De fleste sangene har sinnsykt tunge breakdowns! Det har også bedre lydkvalitet enn The Link, selv om det kom tidligere. Sangene jeg anbefaler i første omgang fra Terra er - Clone - Space Time - Deliverance Clone fra Terra På The Link - Remembrance - Embrace the World - Death of Me Remembrance fra The Link Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Chuck Schuldiner fra Death ville blitt 42 år i dag om han levde. En hyllest til en av tidenes metal-gitarister/vokalister! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Scream Bloody Gore er en av de få death-metal platene jeg liker. Prøver å dykke meg inn i Deaths "nyere" album, men jeg greier ikke helt å like det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg kjøpte meg Human for en måned siden. Den falt godt i smak! Har ikke fått hørt noen av de andre albumene til Death desverre Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Synes egentlig alle Death platene er verdt å sjekke ut, men de fire siste er de aller beste! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Individual Thought Patterns er overlegent Deaths beste skive, men Human på en god nummer to. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 høydepunktene på hove i år er selvsagt BMTH, prodigy, enslaved og crookers. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 høydepunktene på hove i år er selvsagt BMTH, prodigy, enslaved og crookers. Er enig i BMTH, men mener Arcitechts, og Parkway Drive er mer verdt å se enn prodigy, enslaved og crookers Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser folk klager på Hove sin lineup i år, er folk her generelt ikke glad i Slipknot og ATR ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er deilig å få fyrt opp Metal: A Headbangers Journey igjen. Necrobutcher full er epic. Jævla morsomt. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser folk klager på Hove sin lineup i år, er folk her generelt ikke glad i Slipknot og ATR ? Generelt sett så har nok de fleste her et litt skjevt syn på disse bandene, ja. Synes Slipknot er helt greit selv, de leverer sikkert en helt fantastisk konsert, men er ikke noe jeg sitter å hører på. All That Remains prøvde jeg å høre på senest igår, men boyband-vokalen ødelegger for mye for min del. De har mange kule gitarriff, men når refrenget kommer så driter de seg ut synes jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er deilig å få fyrt opp Metal: A Headbangers Journey igjen. Necrobutcher full er epic. Jævla morsomt. Hehe ja, det er konge. Noen som har sett Global Metal ? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Minner så sykt om Pink Floyd!! Helt fantastisk sang. Håper de spiller den på Hove, det hadde vært episk! Endret 14. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bør sjekke ut det albumet, ligger på Spotify hvis du bruker denslags! http://open.spotify.com/album/3d1us4DRYO6WVWGFHfEd1C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå