michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Wintersun - Beautiful Death er br0tal. Elsker når det er sånn ekstra guffe i growlene. Som hørt på slutten i BD Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Wintersun - Beautiful Death er br0tal. Elsker når det er sånn ekstra guffe i growlene. Som hørt på slutten i BD Den var sykt fet! Må sjekke ut mer av disse asap! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da anbefaler jeg Sleeping Stars, Winter Madness, Sadness And Hate Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hele plata kan anbefales virkelig bra saker. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Når jeg tenker meg om er det høyt ironi at: Jari dro fra Ensiferum til å jobbe mer på Wintersun så Petri dro fra Norther til å jobbe mer på Ensiferum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Wintersun - Beautiful Death er br0tal. Elsker når det er sånn ekstra guffe i growlene. Som hørt på slutten i BD Brutalt ? Hør heller Internal Suffering Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, jeg kom akkurat over en gammel artikkel som ble til takket være bandet jeg spiller i. husker det som det var i går, første konserten vår, spilte bare en sang men uansett se hva resultatet ble Headbanget seg til sykehus Fikk god dekke av det også kom på radioen i buskerud. Vi var jo hjemme hos hu med blomster og sånn Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha, så bra! Headbanging er en type dans Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du kjenner media Uansett, aner ikke hvordan hun fikk det til, vi covra mourning palace liksom, og det var kun det vi spilte. Hadde det vært en konsert som var tre timer i strekk med konstant headbanging hadde jeg kanskje skjønt det. men, mourning palace, er vel ca 6 min eller noe? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hehe, ja. Den ligger på noe sånt. Skjønner at man kan få vondt i nakken etter konsert, blir støl selv jeg. Men å havne på sykehus, da har man tatt rimelig av Endret 12. mai 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Slenger innpå et annet band her, som er en av mine favoritter. Antestor Sorg Hva synes dere? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Evangelion. Heter det nye Behemoth albumet edit: Digg signature gitar fra Nergal btw *came in my pants* Endret 12. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Antestor er digg! Har faktisk alle albuma unntatt det første. Et av de få Black Metal-banda jeg liker. Endret 12. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Og førsteplass VM i høg panne går til.. NERGAL! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nergal er awesome. Han er som en vanlig person på gata, ikke løpendes rundt i skogen med heksehatt, stokk og black metal sminke Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, det gjør ikke jeg heller, men nå var det vel apene jeg tenkte på Det første folk reagerer på når de ser det bilde er jo at han har høy panne jeg reagerer på at han holder to aper, de var drit søte egentlig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Han er som en vanlig person på gata, ikke løpendes rundt i skogen med heksehatt, stokk og black metal sminke Ja, det er jo abnormalt på alle felt innen ekstrem metal. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nergal er awesome. Han er som en vanlig person på gata, ikke løpendes rundt i skogen med heksehatt, stokk og black metal sminke Han virker som en ganske så normal kar ja. Hilste på han for noen uker siden på karmøygeddon der Behemoth spillte, var veldig hyggelig fyr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå