Joakim Skurk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 The Link, FMTS, og TWOAF er alle fantastiske album, spør du meg. Man kan gjerne ta Gojira i kronologisk rekkefølge. Det er ikke så mye å høre igjennom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har sett Ondskapt live Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Pfft, var garantert bedre under BMRF II i Finland! Det har jeg overbevist meg selv om. De trenger forøvrig enda en livegitarist for at det virkelig skal bli knas live. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sitter å hører på siste Isis. Veldig bra! http://open.spotify.com/album/18pqdyfTpus9HWOXcdPL0D Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Isis. Så jævlig bra. Forhåndsbestilte wavering radiant og kjøpte samtidig oceanic, en live dvd, en genser og en t-skjorte. Håper det kommer i posten snart! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har sett The Misanthrope her? Vurderer å kjøpe den, men er ikke noe vits hvis det bare er crap. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva synes folk om de nye DT-låtene, egentlig? Etter min mening er dette det beste på lenge. ToT vs Awake, eller noe i den dur. Godt de er på vei oppover etter Octavarium og Systematic Chaos. Hatere trenger ikke svare på denne posten. PLZktnx. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Høres akkurat ut som typisk Dream Theater, hverken mer eller mindre. Sitter og håper på at de snart skal fornye seg litt, men enn så lenge får man ta til takke med "mer av det samme". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Apropo litt sær metal: Finntroll - Trollhammeren Kan ikke embedde... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Sær? No offence, men viking/folkmetal er vel noe av den mest mainstream metallen vi har? Er ikke blodfan av det selv. Jeg liker bedre band som Týr når det kommer til folk/viking. Endret 11. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes Fintroll er fett jeg, ikke sært Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Synes wintersun er kult jeg, spilte Starchild i dag, den er egentlig ganske vanskelig. Metallica og maiden er vel noe av det mest mainstreame vi har vel? Endret 11. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg sa det ikke for å starte en diskusjon om hva som er mest mainstream. Mitt poeng var at folk/viking ikke er sært, etter min mening. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Den mest ''kjente'' metallen må da være as i lay dying, KsE, Bodom, Iron Maiden, Dragonforce osv. Lette nybegynner metall band Endret 11. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Må heller ikke glemme nu-metal. Slipknot, Korn osv osv Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje den nyeste DT blir deres beste etter Y2K, men det skal ikke så mye til for å toppe noen av de utgivelsene. Mulig noen av de andre låtene er mer spenstig, men synes de to fra singelen blir litt anonymt og generisk DT. Slenger ved en god viking metal låt: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vintersorgs Till Fjälls er knall. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vintersorg er ganske fantastisk. Minner meg litt om en blanding mellom svart metall og eldre svensk folkeprog. Endret 11. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva synes folk om de nye DT-låtene, egentlig? Etter min mening er dette det beste på lenge. ToT vs Awake, eller noe i den dur. Godt de er på vei oppover etter Octavarium og Systematic Chaos.Hatere trenger ikke svare på denne posten. PLZktnx. De virker fortsatt uinspirert, men langt bedre enn på lenge. Ellers er det selvfølgelig teknisk veldig bra, en del tyngre enn tidligere, og lite originalt. Jeg hopper ikke av glede, men har jo heller ikke hørt hele albumet Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen andre som hører på Melechesh her? Black metal fra Israel. Anbefaler alle å sjekke ut albumet "Emissaries" fra 2006. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå