CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 @Cyph: Det er ikke hvaler, det skal likne på hvalsang. Det skjønner jo jeg også Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ahh.. CypheroN, no Number of the Beast? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sacrifice is going on tonight! Ahh.. CypheroN, no Number of the Beast? Uderzo did it Jeg la ikke merke til det Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Whalecore, tar du ikke sjangeren "whalecore" litt for seriøst nå? Synes det bare er et slangutrykk som brukes om band som Gojira og Mastodon fordi noen av tekstene deres (fra Leviathan og From Mars to Sirius) omhandler hvaler. Seriøst? Er ikke meningen å ta noe av dette seriøst. Er bare på gøy! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Whalecore, tar du ikke sjangeren "whalecore" litt for seriøst nå? Synes det bare er et slangutrykk som brukes om band som Gojira og Mastodon fordi noen av tekstene deres (fra Leviathan og From Mars to Sirius) omhandler hvaler. Seriøst? Er ikke meningen å ta noe av dette seriøst. Er bare på gøy! Posten din på forrige side fikk deg til å virke ganske seriøs om det Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Litt mer 666: Fy faen så mye bedre In Flames va før.. Helt skammelig å høre hvordan de har blitt nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fra platen Revelation 666 - The Curse Of Damnation Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Edit: Saddlefall slo meg så vidt med den ene, derfor fjernet. Endret 9. mai 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 For å bringe diskusjonen tilbake fra tallet 666 og viktigheten av disse tre siffrene: Gojiras "Flying Whales" var absolutt diggbar! From Mars to Sirius ble anbefalt hvis man likte denne bestemte låta, men jeg har hatt lyst til å sjekke Gojira en stund nå. Hvilket album bør jeg starte med? Er det kanskje From Mars to Sirius? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Høhø. Denne går derimot an: Se filmen hos Youtube Endret 9. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå