Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare trykker på: Fil eksporter, så wave. også passer jeg på at pc'en min tar opp lydene som jeg hører (altså lydene i pc'en på en måte). Også spiller du av sangen og mens du gjør det så gjør guitar pro opptak. Så bare bruker du en mp3 converter til å gjøre den om til mp3 også kan du legge den opp på myspace.

 

Forøvrig, er det noen av dere som vet om noen band alla hammerfall?

Den farten som hammerfall holder passer akkurat perfekt når jeg trener fordi da kan jeg sykle i fart med trommene.

Lenke til kommentar
Jeg bare trykker på: Fil eksporter, så wave. også passer jeg på at pc'en min tar opp lydene som jeg hører (altså lydene i pc'en på en måte). Også spiller du av sangen og mens du gjør det så gjør guitar pro opptak. Så bare bruker du en mp3 converter til å gjøre den om til mp3 også kan du legge den opp på myspace.

 

Forøvrig, er det noen av dere som vet om noen band alla hammerfall?

Den farten som hammerfall holder passer akkurat perfekt når jeg trener fordi da kan jeg sykle i fart med trommene.

Ok, takk. Da må jeg prøve det. :)

Ehm... Helloween og Kamelot er supergenialt! Men det er vel ikke akkurat det du leter etter?

 

Oh hell yeah! Hva syns dere?

Det ble litt mye teckno og wannabe death... Litt for mye Slipknot og In Flames preg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...