Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ásmegin plata var skikkelig dritt, går visst no rykter om at de lagde den for å blidgjøre plateselskapet siden de hadde brukt så inni svarte lang tid.

Det kan jeg bekrefte. Jeg kjenner en av hovedmedlemmene i bandet. Han rev seg i håret av de hårreisende kravene fra plateselskapet. De var potte sure og ga bandet alt for kort tid til å lage plata. Plateselskapet sa plutselig en dag at de ville ha albumet pronto. Så de måtte bare samle i sammen masse gammelt materiale for å kunne sette sammen et album. Stakkaren jobbet dag og natt, og albumet ble rundt 70% ferdig når de krevde at albumet skulle leveres til trykking. Så da ble det som det ble.

De lover imidlertid at neste album (dobbelt album) skal være mye mer gjennomført. Hvis jeg ikke tar helt feil så begynner de å spille inn dobbelt albumet i løpet av året. Og da er kontakten med plateselskapet over. Så hvis det blir fler album i fremtiden kommer de til å gi dem ut på eget label, gir dem mye mer frihet.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Funeral Mist er ganske stilige saker.

Fikk vite om de gjennom metal-archives, så jeg lasta ned "Maranatha" og det har imponert. Blir å bestille neste gang jeg kjøper musikk.

 

 

 

edit:nvm

 

Alle skivene er konge!

 

<h1 class="size-16 textResize">Norsk black metal-vokalist drept</h1>

http://www.kjendis.no/2009/05/05/kjendis/b...odshed/6062267/

 

 

Har aldri hørt om det bandet

 

Fittefett band! Faen heller..

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til å finne et bandnavn. I fjor en gang hørte jeg en Melodeath-plate. Jeg tror jeg likte den ganske godt, men den ble av en eller annen grunn ikke hørt spesielt mye på. Nå har jeg altså glemt bandnavnet, og jeg vil gjerne høre albumet igjen. Kanskje noen kan hjelpe meg?

 

Bandet er ikke spesielt kjent. Jeg tror albumet som kom i fjor var debuten deres, men her er jeg ikke helt sikker. Det var gjestevokal fra Mors Principium Est på en sang. Har googlet litt, men har ikke funnet det riktige bandet. Noen Melodeath-kjennere som har noen tips? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...