Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp kommet hjem fra en fem ukers opphold i Polen, hvor jeg har arbeidet med en fotoskole. Jeg og han ene læreren ble fort gode venner, og jeg fikk etter hvert vite at han er personlig veldig god venn med medlemmene av Behemoth, og tatt alle albumbildene deres.

Vi snakket mye om musikk og lignende de fem ukene jeg var der.

Så forrige helg dro den polske skolen, og min norske skole på en felles tur til en liten landsbygd. Når jeg møtte læreren der spør han om jeg har lyst til å være med på fest på søndag. Han sier det er en lukket fest til en venn av hans (han eide en pub), hvor det skal være mange live band (f.eks bandet til læreren min). Så sier han at Behemoth skal være der, og at han snakket med både Nargal og Inferno som synes det bare var kult at han dro med en norsk fan.

 

Dessverre så skulle skolen min ha avsluttningsmiddag den samme kvelden, pluss at vi dro dagen etterpå og at dette var i en helt annen by, så jeg ble fullstendig nektet å dra. Makan til dritt! :(

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kommet hjem fra en fem ukers opphold i Polen, hvor jeg har arbeidet med en fotoskole. Jeg og han ene læreren ble fort gode venner, og jeg fikk etter hvert vite at han er personlig veldig god venn med medlemmene av Behemoth, og tatt alle albumbildene deres.

Vi snakket mye om musikk og lignende de fem ukene jeg var der.

Så forrige helg dro den polske skolen, og min norske skole på en felles tur til en liten landsbygd. Når jeg møtte læreren der spør han om jeg har lyst til å være med på fest på søndag. Han sier det er en lukket fest til en venn av hans (han eide en pub), hvor det skal være mange live band (f.eks bandet til læreren min). Så sier han at Behemoth skal være der, og at han snakket med både Nargal og Inferno som synes det bare var kult at han dro med en norsk fan.

 

Dessverre så skulle skolen min ha avsluttningsmiddag den samme kvelden, pluss at vi dro dagen etterpå og at dette var i en helt annen by, så jeg ble fullstendig nektet å dra. Makan til dritt! :(

 

Du skulle usta i dalen. TEHE.

Lenke til kommentar

Noen her som hører på Norther? Petri Lindroos har gått ut av bandet for å fokusere mer på Ensifirum. Nye vokalisten heter Aleksi Shinoven. Jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å gidde å kjøpe den nye cden deres. Norther er Petri Lindroos som vokalist.

Lenke til kommentar

Nr. 1 fan her :) Jeg elsker Norther. Petri er awesome. Jeg tror Aleksi kommer til å gjøre det strålende fint. Bare de fortsetter med sorrow, love, death, hate osv som lyrical themes. Ser kjempe fram til den nye Ensiferum og Norther plata! Dere kan se Ensiferum videoblog på myspacen dems btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...