Ed Hunter Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Satyricon imorgen i Bergen! 225 kr med rabatt... billig Blir artig det! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hørt full-lengdern til Celestial Bloodshed, meget bra. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Herregud så kul den sangen er. Får frysninger over hele kroppen! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har nettopp kommet hjem fra en fem ukers opphold i Polen, hvor jeg har arbeidet med en fotoskole. Jeg og han ene læreren ble fort gode venner, og jeg fikk etter hvert vite at han er personlig veldig god venn med medlemmene av Behemoth, og tatt alle albumbildene deres. Vi snakket mye om musikk og lignende de fem ukene jeg var der. Så forrige helg dro den polske skolen, og min norske skole på en felles tur til en liten landsbygd. Når jeg møtte læreren der spør han om jeg har lyst til å være med på fest på søndag. Han sier det er en lukket fest til en venn av hans (han eide en pub), hvor det skal være mange live band (f.eks bandet til læreren min). Så sier han at Behemoth skal være der, og at han snakket med både Nargal og Inferno som synes det bare var kult at han dro med en norsk fan. Dessverre så skulle skolen min ha avsluttningsmiddag den samme kvelden, pluss at vi dro dagen etterpå og at dette var i en helt annen by, så jeg ble fullstendig nektet å dra. Makan til dritt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hørt full-lengdern til Celestial Bloodshed, meget bra. Cursed, Scarred and Forever Possessed? Den er könig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har nettopp kommet hjem fra en fem ukers opphold i Polen, hvor jeg har arbeidet med en fotoskole. Jeg og han ene læreren ble fort gode venner, og jeg fikk etter hvert vite at han er personlig veldig god venn med medlemmene av Behemoth, og tatt alle albumbildene deres. Vi snakket mye om musikk og lignende de fem ukene jeg var der. Så forrige helg dro den polske skolen, og min norske skole på en felles tur til en liten landsbygd. Når jeg møtte læreren der spør han om jeg har lyst til å være med på fest på søndag. Han sier det er en lukket fest til en venn av hans (han eide en pub), hvor det skal være mange live band (f.eks bandet til læreren min). Så sier han at Behemoth skal være der, og at han snakket med både Nargal og Inferno som synes det bare var kult at han dro med en norsk fan. Dessverre så skulle skolen min ha avsluttningsmiddag den samme kvelden, pluss at vi dro dagen etterpå og at dette var i en helt annen by, så jeg ble fullstendig nektet å dra. Makan til dritt! Du skulle usta i dalen. TEHE. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skulle vist dem usten din. Da hadde du fått dra til dalen. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen her som hører på Norther? Petri Lindroos har gått ut av bandet for å fokusere mer på Ensifirum. Nye vokalisten heter Aleksi Shinoven. Jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å gidde å kjøpe den nye cden deres. Norther er Petri Lindroos som vokalist. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nr. 1 fan her Jeg elsker Norther. Petri er awesome. Jeg tror Aleksi kommer til å gjøre det strålende fint. Bare de fortsetter med sorrow, love, death, hate osv som lyrical themes. Ser kjempe fram til den nye Ensiferum og Norther plata! Dere kan se Ensiferum videoblog på myspacen dems btw. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det som bør komme fra finnland snart nå er nye Wintersun plata, virkelig noe eg venter på! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lurer på hvordan det går med Immortal og deres nye album. Har vell ikke kommet noen smakebiter enda? Kanskje de ikke har kommet så langt enda . Men fy faen så jeg gleder meg! Samma gjelder Wintersun! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sitter og hører på Hermh, var jo knallfett! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 What Svartasmeden said^ satan is back http://www.dagbladet.no/2009/05/04/nyheter...kirker/6041207/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det som bør komme fra finnland snart nå er nye Wintersun plata, virkelig noe eg venter på! Tror ikke den kommer før i 2010, så jævla mange utsettelser det har fått. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takket være Windows og kræsj. De begynte på den i 2005. Er det noen andre band som har brukt så mye tid på et album? Og det er et konsept album. Noen som vet om hva? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sitter og hører på Hermh, var jo knallfett! Ja Eden's Fire har vært et fast innslag på anlegget helt siden den kom ut. har enda ikke hørt gjennom den nye plata, men håper den er like bra Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takket være Windows og kræsj. De begynte på den i 2005. Er det noen andre band som har brukt så mye tid på et album? Og det er et konsept album. Noen som vet om hva? Guns and Roses platen tok iallefall lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå