Olum Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Regel i førstepost. Bandanbefalinger taes kun imot via PM! Forslag i tråden vil bli oversett. Om du vil ha bandet i listen i førstepost da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ser ikke Sentenced i listen. Finsk gothmetal, oppløst i 2005. Ah, Sentenced <3 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ^ Det var grimme saker! Veldig bra Helst skal det være innspillt i skogen for at Abigor skal klare å høre på det! Du krever bare autotune selv kan jeg tenke meg? Gi oss med "jeg liker tøffere musikk enn deg"-diskusjonen for godt eller? De som ikke liker tøff musikk ville vel foretrekke det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ^ Det var grimme saker! Veldig bra Helst skal det være innspillt i skogen for at Abigor skal klare å høre på det! Du krever bare autotune selv kan jeg tenke meg? Gi oss med "jeg liker tøffere musikk enn deg"-diskusjonen for godt eller? De som ikke liker tøff musikk ville vel foretrekke det kan jeg tenke meg. det er mulig og ha en litt mer variert musikksmak, noe man oppdager når man blir litt eldere det er mye rart innenfor "metal" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Alle som ikke liker Gorefest er dumme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Alle som ikke liker Gorefest er dumme. det forskjell på litt mer og kun èn sjanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er et band. ja og poenget ditt var? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tror jeg misforsto det posten din. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Her tar du helt feil Egentlig så er Fenriz den mest Ubertr00 innenfor sjangeren men han må late som han er en hyggelig type slik at han kan fortsette sinn ondskapsfulle plan om å gjenopplive satan. Selvfølgelig må han late som han er hyggelig overfor slike som deg som ikke tror at noen er tr00 Hjemme sitter han egentlig hører på Ekstrem svartmetal innsmurt i griseblod, mens når tv teamet kommer på besøk setter han på en plate med David Bowie. Engangsgrill er egentlig det eldgamle persiske navnet for satan skrevet baklengs. Lìrrgs'gnag`nê Slik at når millioner setter på denne platen vil det skape så mye ond energi at Lìrrgs'gnag`nê vill gjennopstå og atter en gang herske over verden. Knegg! Sprøtt prosjekt, forøvrig, men tror faktisk det kan bli bra. Om det ikke er bare tøys, da. Har du kilder på engangsgrill navnet? høres litt for oppskrytt ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Enganggrill: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=118831 http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=118695 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei. At navnet betyr satan på persisk, baklengs. Det er vel tull..? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Oh lord. Endret 1. mai 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei. At navnet betyr satan på persisk, baklengs. Det er vel tull..? Tull er nå så, men "persisk" er litt upresist. Det er snakk om en persisk dialekt som kalles bukhori, og snakkes i Israel. Antar at navnet er valgt pga. kontroversene rundt Israel, det har jo en viss provokasjonsverdi? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei. At navnet betyr satan på persisk, baklengs. Det er vel tull..? dude... do you never get it? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Posten virket så seriøst. Det med at han ''setter på david bowie'' Han sa jo i UTLTU at han likte tekno. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så det er umulig å like både Bowie og techno? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du forstod tydligvis ikke poenget. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oh my. Han liker Bowie, div. elektronisk musikk, black metal og sære navn, samt øl og rølpethrash. Hva var poenget ditt? At han bråvasker seg og setter på noe annet bare fordi det kommer journalister? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå