Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har hørt om bandet Textures? Låta Awake er sjukt digg! De er geniale ja. Likte ikke det nyeste albumet, men de to første var geniale! Sang fra første albumet: Dritfet låt. Det som har slått meg er at musikken er så stemningsfylt til metall å være. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge dersom noen skulle torturert meg med den musikken. Etter noen timer hadde jeg inrømmet å ha solgt heroin til barneskoleelever. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg synes synd på deg, Abigor. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dødsengel - The Opposing Ideal Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg synes synd på deg, Abigor. Ja, stakkars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge dersom noen skulle torturert meg med den musikken. Etter noen timer hadde jeg inrømmet å ha solgt heroin til barneskoleelever. det må være kjipt å være så trangsynt når det gjelder musikk, du går klipp av mye bra musikk Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dødsengel - The Opposing Ideal Det der var jo ganske fett. Er albumet ute? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge dersom noen skulle torturert meg med den musikken. Etter noen timer hadde jeg inrømmet å ha solgt heroin til barneskoleelever. det må være kjipt å være så trangsynt når det gjelder musikk, du går klipp av mye bra musikk Tenkte akkurat det samme. Selv om jeg ikke har så veldig mye til overs for norsk svartmetall kommer jeg ikke med kommentarer som det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dødsengel - The Opposing Ideal Det der var jo ganske fett. Er albumet ute? Yep. "Visionary". Dødsengel bør dere holde et øye med. Debuten er god, men de viser en eksponensiell formkurve på de neste utgivelsene deres. Mer atmosfærisk, mer galskap. Kommer en miniskive, en split med Nightbringer, og en ny fullengder ble nettopp mixet ferdig. Den er helt forbanna feit. Tungt, kaotisk, stemningsfullt og grusomt, med en vokal sterkt preget av kliffotisk transcendal-dementia. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Helst skal det være innspillt i skogen for at Abigor skal klare å høre på det! Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 haha. kjenner noen som skulle leie ut studioet sitt til et blackmetalband. Det eneste de ville vite var om studioet lå nært skauen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vår fagre norske skog skal man ikke kimse av. Naturen har inspirert mange musikere til gode produksjoner, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Helst skal det være innspillt i skogen for at Abigor skal klare å høre på det! Du krever bare autotune selv kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Spør igjen. Er det noen som har Diskord - Doomscapes i mp3 format. Skulle gjerne hørt hele plata før jeg kjøper den, men finner den ikke noe sted. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Spør igjen. Er det noen som har Diskord - Doomscapes i mp3 format. Skulle gjerne hørt hele plata før jeg kjøper den, men finner den ikke noe sted. Nå er jo ikke det veldig lov å spørre om sånt i forumet her er det det? Men hvis man er så dust at man ikke klarer å søke etter noe sånt(1. treff på duveithvor.com) så fortjener man jo ikke annet enn å bruke de surt oppsparte pengene sine på å kjøpe et rep. Endret 29. april 2009 av luser32 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Se filmen hos Youtube ny plate fra polske Hermh ute. har bare hørt den ene sangen, men høres ut som den holder samme nivå som Eden's Fire. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det der var fucking badass. Takk for posten. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ^ Det var grimme saker! Veldig bra Helst skal det være innspillt i skogen for at Abigor skal klare å høre på det! Du krever bare autotune selv kan jeg tenke meg? Gi oss med "jeg liker tøffere musikk enn deg"-diskusjonen for godt eller? Lenke til kommentar
Hinto Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ser ikke Sentenced i listen. Finsk gothmetal, oppløst i 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå