Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge dersom noen skulle torturert meg med den musikken. Etter noen timer hadde jeg inrømmet å ha solgt heroin til barneskoleelever.

 

det må være kjipt å være så trangsynt når det gjelder musikk, du går klipp av mye bra musikk

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke klart å holde meg lenge dersom noen skulle torturert meg med den musikken. Etter noen timer hadde jeg inrømmet å ha solgt heroin til barneskoleelever.

 

det må være kjipt å være så trangsynt når det gjelder musikk, du går klipp av mye bra musikk

Tenkte akkurat det samme. Selv om jeg ikke har så veldig mye til overs for norsk svartmetall kommer jeg ikke med kommentarer som det.

Lenke til kommentar
Dødsengel - The Opposing Ideal

 

Det der var jo ganske fett. Er albumet ute?

 

Yep. "Visionary".

Dødsengel bør dere holde et øye med. Debuten er god, men de viser en eksponensiell formkurve på de neste utgivelsene deres. Mer atmosfærisk, mer galskap. Kommer en miniskive, en split med Nightbringer, og en ny fullengder ble nettopp mixet ferdig. Den er helt forbanna feit. Tungt, kaotisk, stemningsfullt og grusomt, med en vokal sterkt preget av kliffotisk transcendal-dementia.

Lenke til kommentar
Spør igjen. Er det noen som har Diskord - Doomscapes i mp3 format. Skulle gjerne hørt hele plata før jeg kjøper den, men finner den ikke noe sted. :)

Nå er jo ikke det veldig lov å spørre om sånt i forumet her er det det? Men hvis man er så dust at man ikke klarer å søke etter noe sånt(1. treff på duveithvor.com) så fortjener man jo ikke annet enn å bruke de surt oppsparte pengene sine på å kjøpe et rep.

Endret av luser32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...