michael691 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Han sa jo norsk death metal. Ikke si at han ikke vet noe mer enn det.. Trudde Norge var mest kjent for kølsvart-svartmetall jeg. Selvom vi har Myrkskog, Zyklon osv. Men det som Bytex sa, ja de tror vel ikke at det finnes hardere enn fuckin' metallica! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Metallica som tortur? ja det får dem sikkert til og snakke Fins da så mye `verre` som kan torturere folk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Metallica som tortur? ja det får dem sikkert til og snakke Fins da så mye `verre` som kan torturere folk. Det går det da.. Bare sette på de nyeste platene. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så sant, så sant. Angående Lars' death-, black-metal uttalelse er jeg ikke overrasket. Han har aldri vist seg å være spesielt musikalsk i sine laange år i Metallica. Skulle ikke forundre meg om han ikke vet hvilken musikk metallica spiller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har hørt en del på de to nye av Anaal nå. Må si at jeg gleder meg. Tror dette blir veldig bra. Fikk også Emperor Wacken DVD. Så litt på den, fy faen så rå In The Wordless Chamber var live! Endret 28. april 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har hørt noe mer om filmen som aldri kommer ut? Nemlig Until The Light Takes Us Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 NILE will be entering the studio on June 8th at Mana Recording in Tampa, Florida to work on their forthcoming second album on Nuclear Blast Records with Neil Kernon as producer and Erik Rutan as engineer. "I'm really thrilled to be working on another album with NILE," states Kernon. "This will be the third album we've done together, and we have a great working relationship in the studio that has only improved with time. I am certain that this record will be our strongest team effort yet. It will also be a lot of fun to meet and work with Erik Rutan, who is going to be involved with the engineering end of things. I've been a fan of Erik's work in Hate Eternal and also his studio work for some time. He has a strong work ethic, and I'm very optimistic that this collaboration will be fruitful and inspiring for all of us." Erik Rutan adds: "Having NILE, one of the best bands in the genre, recording with me at Mana is a tremendous honor. I very much look forward to this collaboration with NILE and Neil Kernon to make an amazing death metal classic!" NILE will record at several locations throughout June and July. A mid-October 2009 release is being planned worldwide via Nuclear Blast Records. NILE will then tour Europe in November of 2009 and January / February 2010 in North America, followed by tours in Australia, South America, Japan, Pacific Rim, Mexico, Central America and India Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ithyphallic var en liten skuffelse, men tror fortsatt Nile kommer til å lage ei godplate til! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gief me your favourite death metal band. Hørte litt på 'Catherine' i stad, mimret litt, så vil ha noe fet death metal. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Catherine er da vel ikke death metal? Death og Morbid Angel er det du trenger for skikkelig bra death metal Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har hørt om bandet Textures? Låta Awake er sjukt digg! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det Nekromantheon som er support? :O Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Catherine er da vel ikke death metal? Metalcore da? Poenget var at jeg ble mer lysten på death metal siden jeg hørte noe mer heavy (bare hørt på Bowie og pink floyd i det siste) Death og Morbid Angel er det du trenger for skikkelig bra death metal Takk. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Thrash Metal blir bare bedre og bedre etter som jeg hører på det. I alle fall tøffere. Har aldri klart å virkelig headbange og ta av på konsert til Death og Black metal, så lenge de ikke har hatt Thrash-elementer i musikken. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det Nekromantheon som er support? :O Kremband. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 faen alle tre er kremband. har bare hørt agent steel live men går ut fra at whiplash er grisefett live! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 faen alle tre er kremband. har bare hørt agent steel live men går ut fra at whiplash er grisefett live! Jeg sa det fordi Nekromantheon sikkert ikke er kjent av alle. De to andre har vært rundt en smule lenger. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 faen alle tre er kremband. har bare hørt agent steel live men går ut fra at whiplash er grisefett live! Jeg sa det fordi Nekromantheon sikkert ikke er kjent av alle. De to andre har vært rundt en smule lenger. Viste ikke at de hadde blitt såpass store Gutta er fra Kolbotn vøtt, de varma opp for Stonegard har for noen år siden Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har hørt om bandet Textures? Låta Awake er sjukt digg! De er geniale ja. Likte ikke det nyeste albumet, men de to første var geniale! Sang fra første albumet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå