Abigor Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jo lenger hår musikerne har, jo bedre er musikken. Slik virker det ofte for meg. Kortere hår = dårligere musikk. Unntaket gjelder skinheads. Endret 23. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 This thread is relevant to my interests. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jo lenger hår musikerne har, jo bedre er musikken. Slik virker det ofte for meg. Kortere hår = dårligere musikk. Unntaket gjelder skinheads. Uansett, noen som glder seg til det nye glittertind albumet ? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ut med SOAD. Inn med Dark Funeral. Kos sang! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 ^ fet sang LueDotten Necrophagist Decapitated Ut med skog og Satan. Inn med syke tekniske riff/soloer!!! Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Haha, fet med shoulderpads Uansett, rå blackmetal det der - horns up EDIT: dette innlegget var siktet til LueDotten Endret 23. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du ba om det, Whalecore. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ihsahns shoulderpads = 24+ defence, 10+ agility Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan ikke si Landkjenning(Glittertind) var like bra som de eldre utgivelsene. Mulig jeg bare må gi den litt tid though. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 @LueDotten Sweet! Se filmen hos Youtube ^Kongen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jo lenger hår musikerne har, jo bedre er musikken. Slik virker det ofte for meg. Kortere hår = dårligere musikk. Unntaket gjelder skinheads. Dømme kvaliteten på musikken fra utseende til de som spiller den er kanskje ikke det smarteste en kan gjøre. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) ^Kongen!Ja. Morgan er SYK!Edit: Jeg fail'a på første. Kalte han Tomas. Endret 23. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jo lenger hår musikerne har, jo bedre er musikken. Slik virker det ofte for meg. Kortere hår = dårligere musikk. Unntaket gjelder skinheads. Dømme kvaliteten på musikken fra utseende til de som spiller den er kanskje ikke det smarteste en kan gjøre. Enig der Konge videoer EDIT: ^Kongen! Tomas er faktisk kongen. Sinnsyk trommis! Kan ikke være mer enig enn det! Endret 23. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jo lenger hår musikerne har, jo bedre er musikken. Slik virker det ofte for meg. Kortere hår = dårligere musikk. Unntaket gjelder skinheads. Dømme kvaliteten på musikken fra utseende til de som spiller den er kanskje ikke det smarteste en kan gjøre. . BMTH er ikke fantastisk, men det er mye bedre enn hva man skal kunne forvente i forhold til hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hovedriffet i Bleed er så forbanna fett!! BMTH er ikke fantastisk, men det er mye bedre enn hva man skal kunne forvente i forhold til hvordan de ser ut. Hadde tenkt til å poste dem selv, faktisk. Jeg fikk sjokk i og med at jeg sjekka ut musikken før bilder av dem. Første skiva er bedre. Se filmen hos Youtube Endret 23. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den som finner noe mer ekstrem og bråkete enn det her skal få en cookie Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg tar utfordringen! Edit: Hahaha! Total lættis hver gang. Artist: Last Days of Humanity Låt: A Divine Proclamation for Finishing the Present Existance Prometherion: Gief cookie! Endret 23. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hahahahah. One and two and chickabommachick! *takeoff* Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Søke på "Extreme noise" (for å finne noe til utfordringa), så kom jeg opp med dette! Se filmen hos Youtube Når jeg så navnet fikk jeg sånn amerikansk propaganda wannabe pop-rock følelse x) edit: jeg søker aldri på den måten når jeg leter etter ny musikk, sånn btw! Endret 23. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå