michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha. Helt enig. liker ikke musikk fra folk som viser hvor mye smerte de har det ved å ha kort og farget svart hår Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hva har kort hår med saken og gjøre? har jeg missa noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Alle" dissa jo metallica når de klipte seg kort. Det var liksom værre enn hungersnøden i Afrika, det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bryr meg ikke om hvordan musikerne mine ser ut på håret. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 langt hår i metall er vel den flate capsen i hip hop Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 langt hår i metall er vel den flate capsen i hip hop Bare musikken er god så gjør det ingenting om hvordan de ser ut (: Så lenge det ikke er en del av imaget opg det har "mye å si". Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 langt hår i metall er vel den flate capsen i hip hop Helt unødvendig? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte jeg skulle bestille noe av Antaeus. Har ikke finni så mye av de på youtube, noen av dere som har erfaringer? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fler enn meg som gleder seg til nye Týr-skiva? Forhåndsbestilte den fra play nå. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hoho ja, virker som plata drar lengre vekk fra den tidligere stilen som jeg ikke likte så godt, skal forhåndsbestille den selv snart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Siden Dio gjenforener Black Sabbath syns jeg vi må poste denne: Circles and rings, dragons and kings Weaving a charm and a spell Blessed by the night, holy and bright Called by the toll of the bell Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Har hørt på den nye Heaven & Hell skiva, tja.. greit nok, men ingen høydare ved første gjennomspilling. Skal sammenligne med Dehumanizer, husker ikke helt hvordan den egentlig var. Må friske opp litt til Hellfest, faen kom på at jeg må gjøre meg kjent med en del band som skal spille der, starter med Jarboe Endret 22. april 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Utrolig avslappende. NB: Ikke noe harde greier, så ikke begynn med kommentarer om at de ikke er så harde som andre band osv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takk Batnobbit. Nå har jeg noe nytt å høre på ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bare en glede =) Digger Moonspell. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mulig dette er nevnt før, men så nettopp en en episode Bones som gikk i USA forrige uke. Hele episoden dreide seg om et skjelett som ble funnet på en BM-konsert i Norge. Var en hel masse Metal og diskusjoner rundt det gjennom hele episoden. Anbefales til alle Metal-fans som vil se noe morsomt! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mayhem on a Cross Brennan and Booth delve into the world of death metal music in an effort to discover who killed the bassist of an underground death metal band, whose skeleton was found being used as a stage prop by a black metal band in Norway. Meanwhile, Sweets is working on the book he's writing about Brennan and Booth, and asks Dr. Gordon Wyatt for some input. Sesong 4, episode 21 for dei som lurte. Artig! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fler enn meg som gleder seg til nye Týr-skiva? Forhåndsbestilte den fra play nå. Se filmen hos Youtube Hørtes rimelig bra ut det der. Tror nok det blir en bestilling her og. Likte ikkje Land plata så veldig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det var litt komisk da de snakka norsk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå