Kjobben Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hove blir jævlig fett! Flere av mine favorittband spiller, sånn som Enslaved, Bring Me The Horizon, Parkway Drive og All That Remains! I tillegg skal jo flere fete band spille, så jeg gleder meg stort! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan noen anbefale meg noe symfonisk Metal? Hørt en del på CoF, liker selve oppbygningen og sammenhengen i platene. Tekstene og de instrumentale sangene er også elsk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 - Dimmu Borgir - Nightwish - Rhapsody/Rhapsody Of Fire Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Nazgul - De Expugnatione Elfmuth Summonimng - Minas Morgul, Stronghold, Oath Bound Nokturnal Mortum - Goat Horns. Endret 16. april 2009 av thadon Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jøss, var jo de jeg tenkte på jo, kan jo også slenge på -Timeless miracle (vet ikke om det blir symfonisk eller bare melodiøst). Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Emperor - In The Wordless Chamber Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal sjekkes ut. Hørt Nightwish, Dimmu og Emperor. Gode band. Har ett eller annet av Noktural liggende. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Anorexia nevrosa - Das ist zum ersten schön Limbonic art - Moon in the Scorpio Se filmen hos Youtube Limbonic art - When mind and flesh departs. Se filmen hos Youtube Dimmu borgir - In death embrace Emperor - Inno a satana Se filmen hos Youtube Emperor - I am the black wizard Se filmen hos Youtube Emperor - Opus a satana Old mans child - Black seeds on virgin soil Mye Symfonisk snadder her Foretrekker anorexia og limbonic art [edit] Ser at folk anbefaler vanlig symfonisk metal Var det det du var ute etter eller var det ekstrem symfonisk metal ? ( Har i hauger og dunger med symfonisk metal, men ikke like mye ekstrem symfonisk metal ) Endret 16. april 2009 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Liker godt Limbonic Art. Men det trenger ikke og være så hardt. Nevnte jo at jeg likte CoF, så jeg åpen for det meste. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Anorexia Nervosa er gode saker ja Foreslår at du sjekker ut Mother Anorexia hvis du vil ha ùber ekstrem. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dann du mussen hören Therion und Haggard ! Therion - To mega therion Se filmen hos Youtube Therion - Nifelheim Therion - Feuer Overture-Prometheus Entfessel Se filmen hos Youtube Haggard - Eppur Si Muove Se filmen hos Youtube Epica - Cry for the moon Whitin temptation - Dark wings Se filmen hos Youtube Axxis - take my hand Avantasia - seven angels - part 1 Se filmen hos Youtube Avantasia - seven angels - part 2 Se filmen hos Youtube Haggard Epica After Forever Within Temptation Tristania Axxis avantasia etc http://www.metal-observer.com/articles.php...p;a=ls&s=37 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har noen gode symfo-låter, ellers så duger Emperor. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Opeth og Dream Theater til Spektrum i høst Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Opeth og Dream Theater til Spektrum i høst Kilde? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Opeth og Dream Theater til Spektrum i høst Kilde? http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C= http://www.oslospektrum.no/dyktige-dream-t...80189-2516.html Dit skal jeg, uansett! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ceremonial Castings. Liker ikke dem selv, men tror de er vært å nevne likevel. Gå inn på Metal-archives og sjekk scoren til platene så skjønner du hva jeg mener. De spiller Symfonisk Black metal med noen kule Death grunts her og der. Endret 16. april 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal selv på Norway Rock Festival i år. Det jeg gleder meg mest til er å få se barndomsfavorittene W.A.S.P og Manowar live for første gang. Satyricon har jeg sett to ganger tidligere og gleder meg til dem. Arch Enemy har jeg aldri sett før men jeg gleder meg til dem også. Resten blir nye erfaringer for meg. Det er første gangen jeg drar på en slik festival. Jeg har vært på en god del konserter før men ikke noe sånt. 1500 kr er litt drøyt da men jeg skal vel få skrapa nok sammen til billett og øl håper jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå