Ed Hunter Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Åh Pentragram! Knallbra! Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke noe fan av glam, men disse gutta har noen gode poeng :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) La os alle huske Kai's visdoms ord: its not only music its a chosen way of life =D Også slenger jeg med en sang av Sabaton som jeg har fått øynene opp for. Se filmen hos Youtube Endret 15. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da var metallprogrammet til hove klart. Slipknot, Disturbed, BMTH, Architects, Enslaved, El caco, Parkway drive, All that remains, haust og Iskald. hmm, ikke spesielt sterkt. Slipknot, BMTH, Enslaved og Iskald blir bra, haust virket interessant. Helt ok metal line-up synes jeg. Jeg må finne meg i å sette meg inn i noen nye band, men det skal nok gå bra! Gir alt en sjans i hvert fall. Disturbed fan eller ei, Down With the Sickness blir sjef live! : D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Enslaved er vel det eneste jeg har noe forhold til. Og de har man sett live endel ganger allerede. Endret 15. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Glad jeg skal på Roskilde. Gojira ftw! Og Isis! Hohoo. Og Amon Amarth++. Bra til å være Roskilde. Kjøpte forresten Ruun og Isa i dag. Fantastisk bra skiver! Endret 15. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Glad jeg skal på Roskilde. Gojira ftw! Og Isis! Hohoo. Og Amon Amarth++. Bra til å være Roskilde. Kjøpte forresten Ruun og Isa i dag. Fantastisk bra skiver! Din heldige faen! lol; på hjemmesiden til roskilde beskrev de Slipknot som; Maskert kølsvart metal! Skulle så gjerne sett Gojira og Amon Amarth Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis ikke så har jo norway rock festival ganske god linup da. Arch Enemy Sonata Arctica Satyricon Nightwish Det var flere også, men det er de 4 første jeg kommer på Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Arch Enemy - OK Sonata Arctica - FAIL Satyricon - FAIL Nightwish - FAIL Sorry. Endret 15. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det er din mening og selv om jeg ikke er enig respekterer jeg meningen , men jeg bare nevner det jeg, vet det er noen her ute som sikkert liker nightwish. Personlig synes jeg både nightwish og Sonata er ganske kult, Satyricon er mest ok, jeg foretrakk nemesis divina albumet. Endret 15. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Selvfølgelig er det min mening, og jeg synes det er en heller svak liste. Ingen av de bandene gir meg noe særlig. Var på Sonata Arctiva konsert en gang, og gikk halvveis. Ble for mye balladesøl. Greit med ballader, men ikke KUN pusesanger. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Glad jeg skal på Roskilde. Gojira ftw! Og Isis! Hohoo. Og Amon Amarth++. Bra til å være Roskilde. Kjøpte forresten Ruun og Isa i dag. Fantastisk bra skiver! lol; på hjemmesiden til roskilde beskrev de Slipknot som; Maskert kølsvart metal! Artigere det som står om Architects på Hove sine sider; "..den fantastiske sisteskiva, "Hollow Crown" fra i år, fikk full score i metall-bibelen Kerrang!" Synes forresten at Hove ikke har noe bra line-up i år. I det hele tatt. Roskilde fristet litt, men ikke nok til å ta seg en tur. En liten godbit: Se filmen hos Youtube Endret 15. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Selvfølgelig er det min mening, og jeg synes det er en heller svak liste. Ingen av de bandene gir meg noe særlig. Var på Sonata Arctiva konsert en gang, og gikk halvveis. Ble for mye balladesøl. Greit med ballader, men ikke KUN pusesanger. Jepp, er litt enig, synes det er greit med 2-3 rolige sanger for å slappe av litt, men er man på metal konsert så er man på metal konsert. Endret 15. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hove er veldig svak i år. I fjor var det 6 favoritt band som spilte. Anger så inni helvete i dag at jeg ikke gikk. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Roskilde har helt klart bedre metallprogram enn Hove, men for oss som liker variert musikk så har Hove ganske mye bra! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For oss som liker variert musikk har Roskilde definitivt ganske mye bedre enn Hove, vil jeg påstå. Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da var metallprogrammet til hove klart. Slipknot, Disturbed, BMTH, Architects, Enslaved, El caco, Parkway drive, All that remains, haust og Iskald. hmm, ikke spesielt sterkt. Slipknot, BMTH, Enslaved og Iskald blir bra, haust virket interessant. Helt ok metal line-up synes jeg. Jeg må finne meg i å sette meg inn i noen nye band, men det skal nok gå bra! Gir alt en sjans i hvert fall. Disturbed fan eller ei, Down With the Sickness blir sjef live! : D Enig med du. Skulle så gjerne dratt på Roskilde, men så var det det med fri fra jobb og slikt=( Shoppet litt hos Isis nå, ser slik ut: 1 x Isis: Wavering Radiant CD Pre-Order (ISI-CD-017) = $10.00 1 x Isis: Clearing The Eye DVD (ISI-DVD-001) = $18.00 1 x Isis: Logo (Black) T-Shirt (ISI-SS-029) = $15.00 1 x Isis: Panopticon Zip Hoodie (ISI-ZH-001) = $30.00 Til sammen 688 kroner med frakt. Gleder meg! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gleder meg! Med god grunn! Gleder meg til nye skiva! Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 føkk roskilde. reis på obscene istedet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ballade Cuntre Lo Anemi Francor sitter som et skudd! Kommando Peste Noire will cum in your earpussy! som vanlig helt absurd bra vokalprestasjoner fra Famines side. Noen plasser legger di hans stemme oppå en korstemme, og det blir en helt rå effekt. Platen inneholder også noen veldig bra rolige og ambiente "interludes", med alt fra fuglesang, til munspill. "Ballade..." går i et roligere tempo en Folkfuck, og har den gode dystre stemningen som K.P.N skal ha. Hele plata er en del mer progressiv også. både instrumentalt og vokalt. Sykt mange rare og fantastiske vokalprestasjoner ute og går. Enste negative jeg kan finne med denne plata er at den er litt kort, og bassen er blitt borte fra lydbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå