Abigor Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det det man kaller emocore? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Når tittelen inneholder Misery er det nok stor sjans for det. Svartmalte fingernegler, grå skjorter og sideswept sveis? For å vise verden sin smerte. Endret 9. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 FY FAN!! SÅ JÆVLIG BRA!!! :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sier bare Arch Enemy jeg, beste kvinnelige growler jeg vet om i allefall. Se filmen hos Youtube Drit kul musikk også, elsker farta som Ravenous har. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Sier bare Arch Enemy jeg, beste kvinnelige growler jeg vet om i allefall. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor [ Drit kul musikk også, elsker farta som Ravenous har. Foretrekker disse banda framfor Arch når det gjelder kvinner Endret 9. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Se filmen hos Youtube Knall saker! Amerikanske Coven med debutalbumet frå 1969: Witchcraft Destroys Minds And Reaps Souls, 1 år før Black Sabbath sin debut! Her snakker vi psykadelisk rock med okkult tematikk og sexy kvinnelig vokalist. Musikken er kanskje ikkje så heavy som Sabbath, men imaget var definitivt forut for sin tid, og Jinx Dawson var den første til å bruke \m/ -tegnet i den samanhengen. Lenge før Dio, Kiss og King Diamond f.eks. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Foretrekker disse banda framfor Arch når det gjelder kvinner Ja, når det kommer til growling så var Arch det første jeg var borti, ( etter gallhammer men det synes jeg sugde så hardt at det ikke telles) men jeg skal sjekke ut de banda når mythbusters er ferdig. Synes ikke den første var så kul, men likte stilen de andre hadde. Selv om vokalen kunne vært litt høyere. Endret 9. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gallhammer er egentlig bare shait, de har blitt hypet opp fordi de er søte japanske jenter. Og alle liker jo det? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei, jeg hørte bare en sang så tenkte jeg, kan de få platekontrakt kan fader meg vi få det også. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Foretrekker disse banda framfor Arch når det gjelder kvinner Ja, når det kommer til growling så var Arch det første jeg var borti, ( etter gallhammer men det synes jeg sugde så hardt at det ikke telles) men jeg skal sjekke ut de banda når mythbusters er ferdig. Synes ikke den første var så kul, men likte stilen de andre hadde. Selv om vokalen kunne vært litt høyere. Detta er ei kjærring med stemma i behold. Endret 9. april 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 k, det var bare sjukt! o.o..og kult. Men, savna litt farta, vokalen var kul da. Men mange av doom metal banda jeg er borti mangler ofte farta, og jeg synes det er drit digg når ting går fort, når mye skjer samtidig. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg hvert lite borti kvinnelig vokaler som jeg har likt, men hu i Darkestrah syns jeg fungere ganske bra Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 damevokal. jeg husker at jeg så disse på bylarm i 2005. lita dame som growler og skriker. lol. http://www.youtube.com/watch?v=wbm70Bc64ZI Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Nå har jeg hvert lite borti kvinnelig vokaler som jeg har likt, men hu i Darkestrah syns jeg fungere ganske bra Nydelig! nå snakker vi både speed og god growling, disse skal jeg nok følge litt med på. Endret 9. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da var min andre dag på inferno over og jeg må ta av hatten for kampfar... Dette var saker og jeg gleder meg utrolig til neste gang jeg ser gutta, FOR ET BAND! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da var min andre dag på inferno over og jeg må ta av hatten for kampfar... Dette var saker og jeg gleder meg utrolig til neste gang jeg ser gutta, FOR ET BAND! veldig bra ja! pestilence tok kaka!!! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ne Obliviscaris Denne australske gruppa skal visst komme ut med skive en eller annen gang i år, foreløpig koser jeg meg med demoen de gav ut i '07 "The Aurora Veil". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eneste kjerringa som virkelig har noe å gjøre på ei metallscene er Runhild Gammelsæter. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tenkte jeg bare kunne gi litt oppmerksomhet til et ganske nytt power metal band. Timeless Miracle, har kun gitt ut en skive hittil, men de er ganske stilige. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå