Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikken til Ørkenkjøtt er omtrent like tafatt som namnet.

Etter min mening er Ørkenkjøtt helt fantastisk. Elsker det rolige blandet med det brutale, proginfluasjonen og trommissens jazzye beats. Kjøpte EP-en dems på Lørdag, og den har gått på repeat i bilen siden. Hva er det som gjør at du misliker dem så sterkt?

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Er vel et par karer her som har vært på Hellfest før? Står masse info om reiseruter og hoteller/overnatting på nettsida til Hellfest, da. Reserverer man hotellrom ellernoe flere mnd i forveien er det jo ingen problem. Utrolig fett å ha en varm, myk seng og dusj når man kommer tilbake fra en hel dag med å stå rett opp og ned og gått rundt i støvet i 30+ grader, mens ørene piper konstant..i motsetning til å legge seg i et klamt, fuktig telt med fluer i, kjipt underlag og en glovarm sovepose.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var egentlig ganske stilig M-Gard, kanskje jeg skal se etter noe skiver av det, trenger mere tyngre ting når jeg løfter.

For meg går det forrøvrig veldig mye i gamma ray og band som det.

Digger spesielt det som lead gitaren spiller på andre verset, Henjo Ritcher (Gitaristen (ikke han som synger og spiller) legger til så forbanna mye kule gitar greier på alle sangene de spiller live.

Denne: Into the storm er også ganske kul, litt mer happy da.

De er kanskje litt for happy/lette for mange her, men ja, kult alikevel.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Noen som har vært på Hellfest her? Så veldig instressant ut med tanke på bandene. Hvordan er det å komme seg til å fra dit osv?

Who knows, tar det litt som det kommer, fly til Paris og TGV til Nantes så ordner resten seg underveis. Tar vel sikkert buss/ taxi til Clisson 36km.. har sjekka hotell og en må et stykke ut for å få et rom så telt + luftmadrass er å foretrekke.

Et stort pluss for denne turen er å leke turist i Paris, katakombene, Notre-Dame, Triumfbuen, Eiffeltårnet, Panthéon, Louvre og en espresso på Champs-Elysées :)

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Han har jo starta flere band også, var ikke han med å starta Iron Savior?

jeg prøver fortsatt å få tak i de ultimate collection platene. Jeg Har Powerplant og heading for tommorow, men skulle gjerne hatt de andre også, selv om jeg har mange av dem i normal form. jeg synes det er stilig at alle albumene dems på en måte viser en forskjellig side av Gamma Ray hver gang.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Noen som har vært på Hellfest her? Så veldig instressant ut med tanke på bandene. Hvordan er det å komme seg til å fra dit osv?

Fly:

Sandefjord - London

London - Nantes

Tog:

Nantes - Clisson

Drosje:

Jernbanestasjonen - Hellfest

Fantastisk festival.

Lenke til kommentar
Jepp dem er vist headliner på fredagen av Karmøygeddon.

Skal bli morsomt og se dem :)

Hvis du tar noen bilder med mobilen eller noe slikt, kunne du sendt de til meg? Har hatt lyst til å dra på konsert med dem siden..4-5 år siden eller noe.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...