Insense Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Kommer ann på hvordan du ser på det. Du har sikkert rett, melodiøs metal er kanskje det mest mainstreame innen metal, men blir derav fort undervurdert av, om jeg kan kalle det, de som virkelig liker musikken de hører på. Endret 6. april 2009 av Insense Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Amon Amarth er jævlig bra Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vokalisten er ganske grom hvertfall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så, nå braker det løs snart, hvem skal på inferno her? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har hørt noe på Bloodbath her? Ganske diggbart om jeg skal si det selv Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bloodbath er konge! Siste skiva og EP'en er fantastiske! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bloodbath er rått ja, blir nesten som den brutale delen av Opeth pga vokalen. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hørte en del på Bloodbath før. Blitt en stund siden sist nå gitt! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skal på Inferno! Gleder meg som bare det!!! Black Comedy, Kampfar, The Battalion, Septic Flesh, Vreid, Sarke, Pantheon I, Vicious Art, Carphatian Forest, Koldbrann, Troll, Helheim og Sahg er hovedgrunnene mine. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Glem ikke å få med deg Ørkenkjøtt! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Noen som har hørt noe på Timeless Miracle her? det er noe jeg ville foreslå for folk som liker litt melodiøs, klassisk inspirert fantasy metal. Ørkenkjøtt så jeg forøvrig live her i den byen jeg bor i, de er fra nabobyen vår eller noe. Endret 6. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ørkenkjøtt så jeg nettopp på Wacken Metal Battle, imponerte meg ikke, synes de var bedre på plate. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg hørte at de var bedre før, med den vokalisten de hadde før eller noe. En kompis av meg var ganske stor fan, men etter vi så dem live ble de regna mer som "kult". Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva vil folket si er Bloodbath's beste album? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Etter min mening, The Fathomless Mastery, men mange foretrekker Nightmares Made Flesh. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva vil folket si er Bloodbath's beste album? Nightmares Made Flesh. Men det er ingen av albumene som er dårlige etter min mening. Men Nightmares Made Flesh har nokk de råeste låtene. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva vil folket si er Bloodbath's beste album? Heilt klart Breeding Death og Resurrection Through Carnage. Dei einaste Bloodbath-skivene som verkeleg sparkar. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva vil folket si er Bloodbath's beste album? Heilt klart Breeding Death og Resurrection Through Carnage. Dei einaste Bloodbath-skivene som verkeleg sparkar. Resurrection Through Carnage er knall den, men jeg liker ikke helt lydbilde på plata. Den virker litt "spak". Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg hørte at de var bedre før, med den vokalisten de hadde før eller noe. En kompis av meg var ganske stor fan, men etter vi så dem live ble de regna mer som "kult". "Egg og bacon"-perioden til Ørkenkjøtt var genial. Synd at de har utviklet seg til seriøs musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå