Neslepaks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå skjer det ting! Ikkje det beste av Sodom, men det funkar. Hammer Smashed Face er ein av tidenes songar. Fantastisk video! Ha-ha! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Huff da. Regner med at ikke alle kan like det samme, men Fantômas synes nå i hvert fall jeg er knall. Fantômas er knall. Patton generelt er knall. Mr. Bungle er nam. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ja, liker mye av det Patton har gjort. Men akkurat Mr. Bungle har jeg ikke hørt noe særlig på - anbefal meg ett album? Endret 7. november 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg liker Første albumet veldig godt hvertfall. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sånn i tilfelle det fins noen som IKKE har hørt Dunkelheit av Burzum. Muligens tidenes aller beste sang. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sånn i tilfelle det fins noen som IKKE har hørt Dunkelheit av Burzum. Muligens tidenes aller beste sang. Med den har kanskje til og med livet en ny mening.. =) *tiihi* ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen sang har noensinne gjort så sterkt inntrykk på meg som den sangen der. Jeg forventet et sugent garasjeband når jeg først hørte om bandet til Greven, men jeg tok feil. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen sang har noensinne gjort så sterkt inntrykk på meg som den sangen der. Jeg forventet et sugent garasjeband når jeg først hørte om bandet til Greven, men jeg tok feil. Mm, hadde egentlig heller små forventninger til Burzum da jeg først begynte å høre på det, men han har skapt veldig mange gode sanger. Elsker Filosofem. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enormt låt. Lost Wisdom er nok den eg sett høgast. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Filosofem er vakker. Dunkelheit er knall og. Beste plata til Greven etter metalfolkets mening? Jeg har Det Som En Gang Var og den er ikke dum du! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Filosofem er vakker. Dunkelheit er knall og. Beste plata til Greven etter metalfolkets mening? Jeg har Det Som En Gang Var og den er ikke dum du! Dei fire fyrste er jamngode - trygge kjøp. Resten er skjit. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Se filmen hos Youtube Hvorfor har jeg ikke hørt dette før? Metal!! Kanon bra musikk hildershavn! Mer på lager? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Filosofem er vakker. Dunkelheit er knall og. Beste plata til Greven etter metalfolkets mening? Jeg har Det Som En Gang Var og den er ikke dum du! Høres ut som en leif...Filosofem.... Sikkert full når han skulle skrive eller forklare til trykkeriet hva skiva skulle hete. Endret 8. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sånn i tilfelle det fins noen som IKKE har hørt Dunkelheit av Burzum. Muligens tidenes aller beste sang. Fryktelig, massivt og uendelig uenig. Råttent groms det der. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fiendtlig til Vikernes, are we? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Når det nevnes, så har jeg for søren ikke hørt noe av greven.. gjør det meg til en dèl av en metal-minoritet elns? I så fall, så er jeg mer tr00 enn samtlige enn dere fordi jeg ER en minoritet! moaahahhahahaaha! Endret 8. november 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Enormt låt. Lost Wisdom er nok den eg sett høgast. Ja, den er utrolig bra. War og Det Som Engang Var er også veldig gode. BTW, hva synes folket her om Watain? Skiva Sworn To The Dark er utrolig god. Noen som har noen andre å anbefale? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sworn To The Dark er drit sammenlignet med Casus Luciferi. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sworn To The Dark er drit sammenlignet med Casus Luciferi. Hehe, okay, jeg får sjekke den ut da. =) Lenke til kommentar
Backload Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå skjer det ting! Ikkje det beste av Sodom, men det funkar. Hammer Smashed Face er ein av tidenes songar. Fantastisk video! Ha-ha! Hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå