Acrid Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Virker som det går mest i mykere form for core metal her. Posør. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Holyhell med en fet versjon av Phantom of the Opera Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nintendocore er grusomt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeeeeez. Det der var ikke mye å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg ser ikke helt greia med at band absolutt må se stereotypiske ut for å bli akesptert. Ser ikke helt greia med at det absolutt må være derfor han ikke liker de.. Vel, ... Trikset for meg er å ikke se på dem. Bare høre på dem. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nintendocore er kult uten alt unntatt ''16-bit''-lydene.. imo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan ikke noen spandere flybilletter på disse fem totalskrudde australierne? Jeg er overmoden for å se Portal live. Enig! Kronerulling er tingen. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva i helvette? Ikke frekt ment, jeg bare lurer. Er den såkaldte "Nintendocore"en tull? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nei. Det er Metal/deathcore blandet med 8-bit Nintendo aktige lyder som kommer fra Super Nintendo. edit: linky http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendocore Endret 5. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei. Det er Metal/deathcore blandet med 8-bit Nintendo aktige lyder som kommer fra Super Nintendo. edit: linky http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendocore En snodig sammensetning Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nytt band jeg fant. Ganske dugbart! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 En snodig sammensetning Som stort sett høres helt jævlig ut. Det er Metal/deathcore blandet med 8-bit Nintendo aktige lyder som kommer fra Super Nintendo Snes kjører 16bit, så det er nok Nes'en som har inspirert. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) For alle som digger post-metal ala Isis så må jeg bare få anbefale: Irepress - Sol Eye Sea I Nydelige saker. Forøvrig er det nye Isis albumet lekket også, men det visste dere nok fra før. Endret 5. april 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg var å heldig å få med meg Ørkenkjøtt i går, under en legg av Wacken Metal Battle. Fantastisk band(som også kom videre i konkuransen om å spille på Wacken). Her er begge låtene fra siste EP-en: Sjekk også ut bandet jeg i hovedsak skulle se, Kvælt. Gleder meg til de får spilt inn mer. Virkelig bra saker! http://www.myspace.com/kvaelt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nice underground Death Metal http://www.youtube.com/watch?v=kxblY-dKZoA Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) @Batnobbit: Why are we writing in English? ^^ Ikke min sjanger, men jeg likte det meste unntatt vokalen. Endret 5. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei, engelsken kom bare automatisk Er heller ikke så veldig fan av vokalen men slik du sier, spilling var veldig god. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Amon Amarth - Runes To My Memory Se filmen hos Youtube Fantastisk bra band. Melodiøs metal er egentlig veldig undervurdert. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 VELDIG overvurdert mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå