Bob Sacamano Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vet du sånn i farten hvilken dag det er fri aldersgrense? Er det ikke på torsdag? Torsdag, andre blir 18+. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har hørt jævlig (!) mye på Mastodon den siste tiden. Crack The Skye, som er et fantastisk album, gav meg et stort kick for musikken deres igjen. Fy steike for et fett band. Helt ubeskrivelig! Ellers har jeg hørt en del på Bring Me The Horizon i det siste. Hva syns dere om dette bandet? Er det dritt siden det er core, eller hva tycks? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg liker ikke def-kår men for de som liker; de skal spille på Hove ^^ Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Mastodon er helt fantastisk ja! De har så rå lyd. Den gitarlyden er det ingen andre som har. Den er skikkelig crunchy og har en del scream i tillegg. Genial effekt! De dype C-notene høres så mye mørkere ut enn det de egentlig er. Så har de et særpreg man ikke finner maken til. Har ikke sjekket ut BMTH, men skal det på hove så skal jeg gi det en sjans! Endret 3. april 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Skal teste ut Crack the Skye, da. Likte ikke Leviathan noe særlig, eller, det var ingen låter som satte seg etter første gjennomlytting som fristet til replay. Men så var mitt første møte med bandet oppvarming for Iron Maiden, og da var jeg så klar for Maiden at alt anna var bare "meh, spell no Kriiiiiiiiidens a'". Endret 3. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan nevne noen sanger og riff jeg synes er fantastiske. Kanskje det hjelper deg å komme inni dem. Vet det hjelper når jeg skal sjekke ut nye band. Leviathan Seabeast - 3:30 (fantastisk riff, noen syyyke skalaer som blir spillt mellom. Høres helt fantastisk ut!) Hearts Allive - 10:02 (riff jeg kunne hørt på i 20 minutter i strekk uten å kjede meg ) Iron Tusk - 02:06 (kvalifiserer som det tyngste riffet på albumet tror jeg (skader ikke at det blir spillt i drop-A!)) Crack the Skye The Czar - 2:99 (Råeste riffet på albumet etter min mening) Oblivion - 3:33 (beste soloen i verden) Divinations - 2:04 (genialt weird riff) Ghost of Karelia - 1:45 (prakteksempel på den crunchy tunge Mastodon-lyden) Crack The Skye - 1:03 (drop A igjen<3) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Oblivion - 3:33 (beste soloen i verden) Jeg får seriøst chills HVER gang ved 4:04. Crack The SKye er helt fantastisk. Bare synd de har valgt å synge clean hele skiva, i og med at de ikke kan å synge live. Låter fantastisk på skive, tho. Årets foreløpig, men har kandidater som kan overgå. Har store forventninger til Porcupine Tree og Muse. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OFF TOPIC: http://neslepaks.mybrute.com/ SLÅSS, SLÅSS, SLÅSS. Jeg eide fitta di så hardt! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OFF TOPIC: http://neslepaks.mybrute.com/ SLÅSS, SLÅSS, SLÅSS. Jeg eide fitta di så hardt! i can say myself enig. uber pwnage ist kreig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Syns Mastodon skal gå tilbake til Neurosis-worship. To siste platene er begredelige saker. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) BMTH er ganske fett=) 100% sikker på at dette er en useriøs post. Ellers må jeg si jeg gleder meg til ny Amorphis som har et fantastisk cover! Endret 3. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heavy metal, Jack Black og demonslakting Gleder meg til mykje god humor, demonslakt og ikkje minst musikken! Jack Black, Halford og Lemmy! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 BMTH er ganske fett=) 100% sikker på at dette er en useriøs post. Ellers må jeg si jeg gleder meg til ny Amorphis som har et fantastisk cover! Virker jeg generelt sett så sarakstisk? Jeg er ingen tnbm type. Har planer om å se de på Hove=) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg likte første skiva til BMTH. Vokalen på nye skiva er derimot ikke noe særlig. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 BMTH er ganske fett=) 100% sikker på at dette er en useriøs post. Ellers må jeg si jeg gleder meg til ny Amorphis som har et fantastisk cover! Virker jeg generelt sett så sarakstisk? Jeg er ingen tnbm type. Har planer om å se de på Hove=) Hmm.. egentlig. Var liksom ikke noe jeg trodde du likte. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://www.myspace.com/myrkgrav Gleder meg til det nye albume ja. Hører lovende ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) OSI "Blood" har endelig lekket ut, sitter nå og hører på førstesporet som lover bra for resten av skiva (forrige var en nedtur) som kommer fredag 24 april. Along with Kevin Moore (Dream Theater) and Jim Matheos (Fates Warning), "Blood" features Porcupine Tree drummer Gavin Harrison. There's also a guest appearance by Mikael Åkerfeldt (Opeth) on "Stockholm", which the Swedish musician composed together with the two OSI masterminds. "I think it was Kevin's idea to have a guest vocalist. He asked me if I had any suggestions and I immediately thought of Mikael," Matheos explains. "It was Mikael's choice. We gave him several songs to pick from. Mikael wrote the lyrics and melody and recorded his parts at home in Sweden." Endret 3. april 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 BMTH? Hvorfor skulle noen ha noe mot dem? Jeg syns det er kos musikk på en fredags kveld, jeg ^^, Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) BMTH? Hvorfor skulle noen ha noe mot dem? Jeg syns det er kos musikk på en fredags kveld, jeg ^^, Personelig synes jeg de er helt forferdelige. Får meg til å spy bare ved å se på dem. Hører jeg på dem skjer det verre ting. Endret 3. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå