Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "Ingen" visste jo at Gaahl var inne i skapet. Så hvem vet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) "Ingen" visste jo at Gaahl var inne i skapet. Så hvem vet. Kommer vel veldig ann på hvem du legger i ingen det da, men selv han skal få problem med å bli mor til Cyphe sine barn Endret 30. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Han var jo så langt inn i skapet at han nesten var i Narnia. God Seed er navnet på "nye" Gorgoroth forresten. Gaahl og King sitt band. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jaja, så får vi ønske Infernus lykke til med gamlenavnet og håpe de kan leve side om side, og ikke utvikler seg til en real shitstorm i media (see what I did there?) Endret 30. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg, derimot, vil bli far til deres barn. Må bli drittunger det da :!: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lurer på om gjest vokalisten i Opeth - Coil er det hun samme som In Flames - Dead End? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lurer på om gjest vokalisten i Opeth - Coil er det hun samme som In Flames - Dead End? Nei. Og sånt kan man finne ut selv ved å bruke noen fattige sekunder på et internettsøk... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lurer på om gjest vokalisten i Opeth - Coil er det hun samme som In Flames - Dead End? Nei, og takk gud for det. Er Nathalie Lorichs som synger på Coil. Hun og trommis Martin Axenrot er forøvrig sammen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva er greia med Gorgoroths live in Grieghallen (TNBM)? Den står ikke oppført på metal-archives, akkurat som det var en bootleg? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Var vist noe uenigheter eller noe, fikk ikkje helt med meg hva det var. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker ikke Metallica i det hele til vanlig, men jeg må si at dette klippet er ganske heftig http://www.youtube.com/watch?v=Y4gDfNNkPb0...feature=related Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (...) men selv han skal få problem med å bli mor til Cyphe sine barn Tror du ja. ^^ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg bestilte meg nettopp noen biletter til dimmu konserten i mai. Jeg bestilte sån at jeg skal hente de på narvesen. Men er det bare å gå dit med engang å hente de eller? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg bestilte meg nettopp noen biletter til dimmu konserten i mai. Jeg bestilte sån at jeg skal hente de på narvesen. Men er det bare å gå dit med engang å hente de eller? Jepp, er de bestillt er de registrert og kan hentes ut. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Heldig. Trondheim is to far away. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Piledriver til Betong 25. juli. Må sterkt vurderas. OFF TOPIC: http://neslepaks.mybrute.com/ SLÅSS, SLÅSS, SLÅSS. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan gruse deg igjen i morgen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://batnobbit.mybrute.com Ble eid Noen andre som skal på Norwegian Rock Festival? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jepp, må få med seg Manowar vettu! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vet du sånn i farten hvilken dag det er fri aldersgrense? Er det ikke på torsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå