Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Noen som ser fram til Black Clouds & Silver Linings? Har tro på at Dream Theater klarer å komme seg opp av Systematic Chaos-gropa, som ikke var et ekstremt godt album. Det nye albumet slippes 23. juni, sikkert 22. i Norge siden det er mandag!

 

Ser frem til det, men er litt usikker om det blir noe tess.

 

Håper bare så inderlig på at de tar turen innom Norge på Progressive Nation touren sammen med Opeth. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som ser fram til Black Clouds & Silver Linings? Har tro på at Dream Theater klarer å komme seg opp av Systematic Chaos-gropa, som ikke var et ekstremt godt album. Det nye albumet slippes 23. juni, sikkert 22. i Norge siden det er mandag!

 

Ser frem til det, men er litt usikker om det blir noe tess.

 

Håper bare så inderlig på at de tar turen innom Norge på Progressive Nation touren sammen med Opeth. :)

Det hadde vært deilig, men skal uansett se Opeth på Oslo Live-festivalen og Dream Theater når de tar turen innom på turnéen.

Endret av Tobo-Potato
Lenke til kommentar

Kommer til å høre på DT-skiva når den lekkes, en håper bestandig på noe som er på høyde med Scenes From A Memory, ettersom de i høyeste grad er kompetente. Etter milleniumsskiftet så har det bare vært sorgen for min del, men litt på sidelinjen har vi den første O.S.I, Mullmuzzler 2 og Transatlantic :)

 

Edit: Når vi først er inne på O.S.I, denne gir meg frysninger og gjør meg gira:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Var da fælt så stille det var her idag da. :p

 

Noen som postet sangen: Moonspell - Night Eternal for en stund siden, og ble litt hekta på den ^^, Men finner ikke noen andre sanger av Moonspell som er lik denne, bare sånne Doom aktige sanger. Er ikke så allverden glad i Doom-metal. Noen album / låter de har som er litt mere lik den sangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...