gard. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som ser fram til Black Clouds & Silver Linings? Har tro på at Dream Theater klarer å komme seg opp av Systematic Chaos-gropa, som ikke var et ekstremt godt album. Det nye albumet slippes 23. juni, sikkert 22. i Norge siden det er mandag! Ser frem til det, men er litt usikker om det blir noe tess. Håper bare så inderlig på at de tar turen innom Norge på Progressive Nation touren sammen med Opeth. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis ikke kombinerer man det selvsagt med en langhelg i køben eller stockholm=) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Noen som ser fram til Black Clouds & Silver Linings? Har tro på at Dream Theater klarer å komme seg opp av Systematic Chaos-gropa, som ikke var et ekstremt godt album. Det nye albumet slippes 23. juni, sikkert 22. i Norge siden det er mandag! Ser frem til det, men er litt usikker om det blir noe tess. Håper bare så inderlig på at de tar turen innom Norge på Progressive Nation touren sammen med Opeth. Det hadde vært deilig, men skal uansett se Opeth på Oslo Live-festivalen og Dream Theater når de tar turen innom på turnéen. Endret 27. mars 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har en liten nøtt til dere her. Noen som klarer og lese Hva bandet heter, eventuelt klarer og se det på coveret. Det gjelder covert som det er rødt rundt Endret 27. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Kan en eller annen moderator slette posten? Endret 27. mars 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 @Skogslik: Ophtalamia? hm, finner ingenting om det bandet. Grunnen til at eg vill vite det er at eg ikkje klarer og lese vilket band det er, men vill vite det Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Måten navnet er skrevet på minner ihvertfall veldig om dette: http://static.rateyourmusic.com/album_imag...73c07/22270.jpg Men jeg fant ikke albumet du har (det er ditt?). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Nei, er faktisk ikkje mitt det der. Men sysn den plata virker intresang, så er intresert i og vite bandet Endret 27. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ophthalamia - A Long Journey Einaste albumet er har hørt frå dei, ganske bra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ophthalamia - A Long Journey Einaste albumet er har hørt frå dei, ganske bra. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Herlig produksjon på den plata forøvrig. "Shores of Kaa-Ta-Nuuuuul!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ser alltid frem til en ny Dream Theater-skive, for jeg vet det kommer dritmasse greier i etterkant av studiovideoer og alt mulig, pluss turne som sikkert svinger innom Norge som de pleier å gjøre Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Kommer til å høre på DT-skiva når den lekkes, en håper bestandig på noe som er på høyde med Scenes From A Memory, ettersom de i høyeste grad er kompetente. Etter milleniumsskiftet så har det bare vært sorgen for min del, men litt på sidelinjen har vi den første O.S.I, Mullmuzzler 2 og Transatlantic Edit: Når vi først er inne på O.S.I, denne gir meg frysninger og gjør meg gira: Endret 28. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var da fælt så stille det var her idag da. Noen som postet sangen: Moonspell - Night Eternal for en stund siden, og ble litt hekta på den ^^, Men finner ikke noen andre sanger av Moonspell som er lik denne, bare sånne Doom aktige sanger. Er ikke så allverden glad i Doom-metal. Noen album / låter de har som er litt mere lik den sangen? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Samael lager svartmetall igjen og har gitt ut Above (2009). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Troll anno 2009 Nagash - Ygg - Vold - Exilis - Tlalock Endret 30. mars 2009 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjekke norske karer. Hadde glatt latt dem være barnevakt for ungene mine hvis jeg hadde noen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg, derimot, vil bli far til deres barn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg, derimot, vil bli far til deres barn. Vet du noe om "gutta" som vi ikke vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå