Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Opeth noen planer om å besøke Norge i år?

Ingen info ute om dette enda. Det blir nok en stund til å vente før de eventuelt tar turen, takket være det nye albumet i produksjon.

Jeg har vært litt på Opeth-forumet og jeg synes at jeg hører hele tiden hvor morsom og folkelig Åkerfeldt er, men på Lamentations var de jo egentlig ganske kjedelige. (Og nei, da tenker jeg ikke på musikken. Den var fantastisk).

Ja, Lamentations var preget av å være materiale til en DVD. TRT er derimot humor på høyt plan, tæhæ. ^^

Lenke til kommentar
Så nettopp Lost in space fra den nye avantasia plata som kommer snart, håper virkelig ikke at resten av platan blir slik.

Sitter enda og venter på DVD fra Burning Down the Opera-showet. Så Edguy live på Wacken i 1999, det er så lenge siden at jeg knapt husker det, men det var knallbra. Da var akkurat Vain glory Opera kommet ut, og Tobi Sammet så ikke ut som Bon Jovi.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vet noen om At The Gates kommer med ny plate? Er ikke den nyeste Slaugther of The Soul?

Fra et intervju med Tomas Lindberg på blabbermouth.

No new record will be recorded. The legacy of "Slaughter Of The Soul" will remain intact. It would be fun to write together, but not under the name of AT THE GATES.

Slaughter of Souls er nyeste plata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...