Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?

If we find any of these bands on your share you are history:

 

Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off

Lenke til kommentar
Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?
If we find any of these bands on your share you are history:

 

Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off

 

Why?

Er vel like mye metal som både black og death metal de bandene der, bare i hver sine sjangere.

Nei hold fjortissregler utenfor og la oss diskutere metal i sin helhet stemmer jeg for ;)

Lenke til kommentar
Hører de (BDM) bruker Black Metal elementer, virker ganske kult. Men nå synes vel mange av dere at alt som ikke er ren BM = sjit, så jeg bør vel egentlig bare krype tilbake hvor jeg kom fra, eller?

Black Dahlia Murder var råtten musikk. Hvorfor er det så bra at et band har black metal elementer? Jeg vet om band som bare har black metal elementer...

 

Er vel like mye metal som både black og death metal de bandene der, bare i hver sine sjangere.

Nei hold fjortissregler utenfor og la oss diskutere metal i sin helhet stemmer jeg for ;)

Jeg vil ha en måling gjort av SSB som kan vise ulike aldersgrupper og hvilke band de hører på.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en måling gjort av SSB som kan vise ulike aldersgrupper og hvilke band de hører på.

 

Så du synes en slik regel som den du linket til var en som virket være skrevet av en voksen person?

Å utelate enkelte band fordi man mener de ikke er true eller harde nok i en metaltråd er og blir en ganske barnslig tankegang spør du meg.

Trådens navn tilsier jo at alle typer metal bør kunne få spillerom i denne tråden.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?
If we find any of these bands on your share you are history:

 

Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off

 

Hvorfor stiller du i det hele tatt spørsmålet? :roll:

Lenke til kommentar

Dette er jo en tråd som tar for seg alt rundt "metal". Enten enkelte liker det eller ikke, er både band som Slipknot, SOAD, Korn og alt annet som ikke er akseptert av hardocefolk, metal. Skal man kun snakke om skikkelig metal(som i forhold til de fleste i denne tråden er BM, og kun BM), får man heller lage en mer sjangerrettet tråd.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?
If we find any of these bands on your share you are history:

 

Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off

Ikke at jeg hører på "sånn musikk", men hvis du absolutt har så mye hat i deg, så får du nesten lage en elite-tråd eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...