Tobo-Potato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har god erfaring med Coheed and Cambria? Digger del IV av fortellingen, men har ikke hørt no' særlig på det andre. Hvordan er det nyeste albumet? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har god erfaring med Coheed and Cambria? Digger del IV av fortellingen, men har ikke hørt no' særlig på det andre. Hvordan er det nyeste albumet? Hva gjør de i en metal-tråd? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har god erfaring med Coheed and Cambria? Digger del IV av fortellingen, men har ikke hørt no' særlig på det andre. Hvordan er det nyeste albumet? Hva gjør de i en metal-tråd? Tja, si det... Bra er det hvertfall... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her? If we find any of these bands on your share you are history: Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?If we find any of these bands on your share you are history: Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off Why? Er vel like mye metal som både black og death metal de bandene der, bare i hver sine sjangere. Nei hold fjortissregler utenfor og la oss diskutere metal i sin helhet stemmer jeg for Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hører de (BDM) bruker Black Metal elementer, virker ganske kult. Men nå synes vel mange av dere at alt som ikke er ren BM = sjit, så jeg bør vel egentlig bare krype tilbake hvor jeg kom fra, eller? Black Dahlia Murder var råtten musikk. Hvorfor er det så bra at et band har black metal elementer? Jeg vet om band som bare har black metal elementer... Er vel like mye metal som både black og death metal de bandene der, bare i hver sine sjangere.Nei hold fjortissregler utenfor og la oss diskutere metal i sin helhet stemmer jeg for Jeg vil ha en måling gjort av SSB som kan vise ulike aldersgrupper og hvilke band de hører på. Endret 23. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sepultura = ban? Nå må du faen-meg gi deg! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For en forbanna dum regel. Jeg er kanskje arrogant selv, men det der var noe av det dummeste jeg har hørt. Så lenge det er metal hører det hjemme her. Bare gretne drittunger som kommer med sånne idiotiske regler. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg vil ha en måling gjort av SSB som kan vise ulike aldersgrupper og hvilke band de hører på. Så du synes en slik regel som den du linket til var en som virket være skrevet av en voksen person? Å utelate enkelte band fordi man mener de ikke er true eller harde nok i en metaltråd er og blir en ganske barnslig tankegang spør du meg. Trådens navn tilsier jo at alle typer metal bør kunne få spillerom i denne tråden. Endret 23. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Om folk vil kan de få snakke om Linkin Park. Selv om de kommer til å bli trolla. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?If we find any of these bands on your share you are history: Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off Hvorfor stiller du i det hele tatt spørsmålet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Eh..hvordan skulle dere vite hva vi har på HD'n uansett? Tull og vas. Skal faen ikke bli utestengt fordi jeg hører på et band en anna dust ikke syns er bra nok. Endret 23. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nå krangler dere så fært at det er på tide med litt god trash metal igjen Endret 23. mars 2009 av Dragavon Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Dette er jo en tråd som tar for seg alt rundt "metal". Enten enkelte liker det eller ikke, er både band som Slipknot, SOAD, Korn og alt annet som ikke er akseptert av hardocefolk, metal. Skal man kun snakke om skikkelig metal(som i forhold til de fleste i denne tråden er BM, og kun BM), får man heller lage en mer sjangerrettet tråd. Endret 23. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Black Dahlia Murder er drittøft. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fant denne regelen i en metall-hub på dc++. Kanskje vi skulle hatt noe lignende her?If we find any of these bands on your share you are history: Demon Burger, Cradle of Fries, Inflames, Korn, Sepulura, (post justice)Metallica, Children of Bodom, Slipknot, Pantera, Soulfly, HIM, System of a Down, ANY hardcore or grind, country, rap, etc fuck off Ikke at jeg hører på "sånn musikk", men hvis du absolutt har så mye hat i deg, så får du nesten lage en elite-tråd eller noe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor skal bunnrasket lage "elite-tråd", istedet for vi velstående og smukke? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hammerfall og Sabaton @ Rockefeller nå på Lørdag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når han ikke takler en spesiell type musikk så får han lage seg en "elite-tråd". Vi velstående og smukke kan takle at det diskuteres litt annet enn obskur metall fra Ungarn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå