Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Når begynner den nye Metalocalypse Sesongen?

 

At San Diego Comic Con 2008, Tommy Blacha confirmed that the show would be renewed for a third season[5] which, according to a January [adult swim] bump, is supposed to premiere in the fall of 2009

 

Fann dette på wikipedia ;)

Takk =)

 

Edit: Ang. Sorgetskammer, fy søren så den på Stormblåst re-maken suger. Kan vær at jeg blander den med del 2, men husker at den hadde ett dasselass med 3 tall i seg.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Mourning Palace

2. Entrance

3. A Succubus in Rapture

4. In Deaths Embrace

5. Allhelgens død i Helvets Rike

6. Vredesbyrd

7. The Heretic Hammer

8. Progenies of The Great Apocalypse

9. The Serpentine Offering

10. Puritania

::: Min Top 10 Liste :::

 

1. Sorgens Kammer Del 2

2. Kings of the Carnival Creation

3. Vredesbyrd

4. Puritania

5. In Deaths Embrace

6. Progenies of the Gread Apocalypse

7. The Serpentine offering

8. Burn in Hell

9. Prudences Fall

10. The Chosen Legacy

 

aahh, Top 10 lister kan være så misledede. Jeg liker alle disse sangene kjempegodt, derfor blir det dummt og ranke dem nesten. Men akkuratt slik som jeg liker nummer 7 en dag, liker jeg nummer 2 en annen dag.

 

- Auff! life`s tough.

shagrath.jpg

Lenke til kommentar

Noen her som enten kjenner eller spiller trommer sjæl og digger thrash? speller inn ep nå, og skulle hatt en på bøtter. samma hvor du bor, å lenge du kan få spilt inn i nogen lunde bra kvalitet. Jøden som sa han skulle får vi ikke tak i lenger haha.

 

VI MÅ HA NOEN TIL Å PISKE SKINN!

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Black Dahlia Murder?

 

De er booka til Hove, og som alt annet som er booket, skal jeg prøve å sette meg inn i det. Dette til tross for hvor dårlig dere evt. sier det er! Har hørt en del på Slipknot og Disturbed f.eks, regner med begge skal klare å levere en ganske rå live-opplevelse. Har aldri vært fan av noen av de før, men etter noen øl går vel det meste bra!

 

Hører de (BDM) bruker Black Metal elementer, virker ganske kult. Men nå synes vel mange av dere at alt som ikke er ren BM = sjit, så jeg bør vel egentlig bare krype tilbake hvor jeg kom fra, eller?

Lenke til kommentar
Har aldri hatt sansen for Mastodon, så de varme opp for Maiden for mange år siden men siden det har jeg ikke hørt noe! Albumanbefalinger?

 

Er det ikke bare å starte fra første album? Da får du det optimale inntrykket av dem og hvordan de har utviklet seg oppigjennom. Om du har planer om å sette deg inn i bandet uansett, så er vell dette den beste måten. :)

Lenke til kommentar

Crack the Skye lever absolutt opp til mine forventninger. Kan anbefales som et første album for den som er ny med Mastodon. Den eneste jeg har å si om albumet er at det begynner veldig kraftig med de tre første låtene, men etter Quintessence, som er en elskbar låt, går det nedover i en slett kurve. Helhetsinntrykket er veldig godt da!

Endret av Tobo-Potato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...