CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det bare jeg som ikke blir lei av Neslepaks? Sangen altså, ikke brukeren. (Ikke at jeg har noe imot brukeren heller) Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 OOOOG PÅÅÅÅ DEN ÅÅÅTEEENDE DAAAGEN Hadde den på hjernen et par dager, samme som pingu og tommas toget du går aldri lei melodiene. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Meget fet låt. Tetris er udødelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har spilt tetris i ørten versjoner men aldri en med orginallåten i. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det bare jeg som ikke blir lei av Neslepaks? Sangen altså, ikke brukeren. (Ikke at jeg har noe imot brukeren heller) Blir aldri lei songen, men den negative, frekke brukaren har eg fått nok for lenge sidan. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 OOOOG PÅÅÅÅ DEN ÅÅÅTEEENDE DAAAGEN Hadde den på hjernen et par dager, samme som pingu og tommas toget du går aldri lei melodiene. Se filmen hos Youtube Jeg tilbrakt nettopp 1:30 av livet mitt på å se på tetris til jallamusikk. fyfaen. Syntes egentlig Vinterskugge er hakket over neslepaks, men bra uansett.. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 You asked for sauce ? YOU ASKED FOR SAUCE ? ILL GIVE YOU SAUCE Sonic 2 Mario - Har hørt den ultimate, men fant ikke for øyeblikket Se filmen hos Youtube Zelda for en del sider tilbake ble det postet en youtube link til en gruppe som hadde en 5 - 6 minutter lang cover av Zelda, noen som orker å grave hukommelsen ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nostalgi-kick av Zelda-låta Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Indeed. Har tilbrakt en del timer foran det spillet når jeg var "ung" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 haha herlig den Zelda sangen på gitar, gode minner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er eldre enn alle dere og har aldri brukt en time foran Zelda. Faen, da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er eldre enn alle dere og har aldri brukt en time foran Zelda. Faen, da. Det er aldri for sent for oss gamlinger Bytex. Zelda er absolutt verdt det, uansett alder Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Når begynner den nye Metalocalypse Sesongen? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg er eldre enn alle dere og har aldri brukt en time foran Zelda. Faen, da. Jojo, men alle har jo sine egne favoritter som man har spillt når man var barn. Er så sykt nostalgisk følelse når man hører musikken fra et spill man ikke har spillt på flere år (Forresten unnskyld at det ble litt OT) Endret 21. mars 2009 av FleshEater Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Blu aus Nord's nye album er konge Lenke til kommentar
gimme Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Når begynner den nye Metalocalypse Sesongen? At San Diego Comic Con 2008, Tommy Blacha confirmed that the show would be renewed for a third season[5] which, according to a January [adult swim] bump, is supposed to premiere in the fall of 2009 Fann dette på wikipedia Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Anbefaller alle å ta en titt på Mirrorthrone sine album. http://www.mirrorthrone.com/ http://www.myspace.com/mirrorthrone Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Blu aus Nord's nye album er konge Vurdert å sjekke det ut for lenge sia, noen formeninger om hvor jeg skal starte? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Spiller ingen rolle hvor du starter, alt av Blut aus Nord er konge! Men du kan jo starte med Ultima Thulée. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå