Anathema Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Dilla på Wolves In The Throne Room om dagen.. faen så herlig! AWW. Second that! Aye. Har noen hørt live albumet og / eller nye skiva? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har ikke hørt live albumet! Har hørt den nye skiva Black Cascade samt den nye EP'en Malevolent Grain! Knallutgivelser begge to. Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke om jeg har postet denne før i tråden, men låta er så konge at den tåler et nytt gjensyn.<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=2YOu_8gnplU"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=2YOu_8gnplU" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube 80 tallet var virkelig tiden å være metalfreak Queensrÿche "American Soldier" som kommer 31. mars har lekket ut, anmelderene sier det er et steg i riktig retning fra OM II (uten Chris DeGarmo) så det lover bra Spennende. Håper det er noe i ryktene om at de er på rett vei igjen da. Elskbart band, de tok det beste av Anthrax, og gjorde det enda bedre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Helt enig, der Anthrax etterhvert ble feil tok Annihlator det et steg videre. Mye som ikke er så bra av dem også, men akkurat denne skiva er en klassiker av dimensjoner her i gården Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Annihilator er noko av det beste Canada har produsert, sammen med Rush, Anvil og Devin Townsend! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Annihilator er noko av det beste Canada har produsert, sammen med Rush, Anvil og Devin Townsend! Ikke veldig mye sterkt som har kommet derfra nei, men både Annihlator og Rush er gode ambassadører Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Annihilator er noko av det beste Canada har produsert, sammen med Rush, Anvil og Devin Townsend! Fail. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mye bra Black Metal fra Canada Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Annihilator er noko av det beste Canada har produsert, sammen med Rush, Anvil og Devin Townsend! Fail. Hva med å begrunne litt mer enn bare fail Har du ikke mer å si er det kanskje like greit å vente til du har det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Aggression Armoros Blasphemy Cryptopsy Gorguts Infernäl Mäjesty Kataklysm Razor Sacrifice Slaughter Soothsayer Voivod - Pissar alle på Annihilator. Endret 18. mars 2009 av Neslepaks Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Voivod av de bandene du ramser opp der kan jeg nok si er et bra band, selv om for meg de ikke rekker knæra på Annihlator. Resten har jeg ikke et forhold til eller ikke noe jeg hører på, men skal sjekke ut de jeg ikke har hørt Takk for bidraget Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ed Hunter: Ja. Ikke kom og si at 2:40 IKKE er et dødstøft riff. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mye bra Black Metal fra Canada Canadian Metal? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 kataklysm altså? skeptisk Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mye bra Black Metal fra Canada Canadian Metal? Just obey! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ed Hunter: Ja. Ikke kom og si at 2:40 IKKE er et dødstøft riff. Heilt greit, har eit lastebillass eller to med andre riff som rager høgare enn det der imo.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg hører ikke på folk som skriver med dialekt så du gjelder ikke HAHAHAA Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hele to måneder før den egentlige utgivelsesdatoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå