Kjobben Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Min favoritt er nok Deliverence, men Damnation kommer hakk i hel. Fulgt av Still Life og Blackwater Park på en delt tredjeplass. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 1. Damnation 2. Watershed 3. Blackwater Park IMO. Vakre sanger. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Fint band! Vokal(ist)en er smått plagsom, men det instrumentale er så konge at jeg ikke kan la være å høre på dem. Flame on! Se filmen hos Youtube Edit: Feil video Når det gjelder Opeth-skiver: 1. Blackwater Park 2. Ghost Reveries 2. Deliverence Endret 16. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Protest The Hero er et fett band. Jeg er dog fan av vokalen, noe veldig få andre er. Kezia er nok favorittskiva men Fortress er ikke langt unna. Endret 16. mars 2009 av Kjobben Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Den fåes kjøpt i et dobbelalbum med hele konserten på DVDen og første sett, Colors i sin helhet fra konserten, på CDen. Jeg fikk den for £12 = 120 kr i London! Bestilte den fra Amazon. Kom på 174 kr inkl. frakt. Jeg valgte frakta for de utålmodige.. Protest The Hero er et fett band. Jeg er dog fan av vokalen, noe veldig få andre er. Kezia er nok favorittskiva men Fortress er ikke langt unna. De har noen allrighte låter, ja. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se filmen hos Youtube Poster den igjen pga pure awesomeness! and headbanging material Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mitt favoritt album av Opeth må være My Arms Your Hearse. Har enda ikke fått hørt Watershed Er det noe tess? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mitt favoritt album av Opeth må være My Arms Your Hearse. Har enda ikke fått hørt Watershed Er det noe tess? Watershed er definitivt ei av dei beste platene frå 2008. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Må si det samme. edit: Etter Amon Amarth's Twilight of the Thundergod såklart. IMO! Endret 16. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Da må jeg nesten få skaffet meg det. Kjøpte meg Blackwater Park her om dagen får 59kr Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mitt favoritt Opeth-album er nok Morningrise, men jeg syns alle Opeth-album er fulle av solide kvalitetslåter. Opeth er en gruppe du kan både headbange vilt til på konsert og ligge i sofa'n og nyte. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er favoritt Opeth albumet til folk her da? Personlig liker jeg Damnation best Er nokk Blackwater Park for min del, med Deliverance på en god andreplass. Bare sangen Blackwater Park er nokk til å plassere Blackwater Park på topp imo. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er ganske mye vakkert på Orchid også (første albumet til Opeth). Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Opeth er en gruppe du kan både headbange vilt til på konsert og ligge i sofa'n og nyte. Akkuratt som Stonegard det ! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Absolutt alle Opeth platene er faktisk fantastiske! Men rangeres kan de enkelt; Still Life! Albumet over alle album (nesten hvertfall). Tett etterfulgt av Blackwater Park og My Arms, Your Hearse og deretter resten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bestillte netopp Still Life special edition. Ser frem til og få den. Nå er det vell Orchid eller Blackwater Park som ligger øverst. Og hvorfor skal metal archives være nede når man trenger det -.- Endret 16. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva er favoritt Opeth albumet til folk her da? Personlig liker jeg Damnation best Deliverance. Rett og slett brutalt i alle aspekter. Tittellåta innenhar tidenes dobbelbass-parti i en sang, Master's Apprentices er ikke mye dårligere. Åpningslåta Wreath er så brutalt at du blir slått i bakken når du hører den. Skal se Opeth i dag faktisk, har potensiale til å bli helt sykt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da er teaser for det nye Toll albumet 'Neo-Satanic Supremacy' oppe på myspace! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fy faen, det hørtes kjipt ut! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pff, kjipt nei. Hørtes jævelig lovende ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå