Tuttebobo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 høi høi laster'u opp noe eller?! Og blir hudfletta? Ja! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ser eg tokio hotel, på bilde eller tv, så kjenner eg at fiseringen min trekker seg sammen. Fra sin normale, åpne tilstand? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) fra sin normale tilstand, dvs fortsatt igjen, men etter å ha sett hotel tokio hadde ikkje eit hårstrå fått plass Edit: Bedre definisjon. fra kvilemodus, til anstrengtmodus. Endret 16. mars 2009 av Solefald Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Urgh. Alltid 18+ grense på Opeth ...og takk lov for det. Fixed. Det er ingen bra band IMO som skal spille i år :/ Bare Lamb of God, men de oppvarmer for Metallica ...fail. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) edit: nvm. Endret 16. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sitter nå og hører/ser på Colors Live-DVDen, den er konge! Between the Buried and Me er lett med på min liste av topp fem band. What? Har de en live DVD ute? Denne må skaffes... Den fåes kjøpt i et dobbelalbum med hele konserten på DVDen og første sett, Colors i sin helhet fra konserten, på CDen. Jeg fikk den for £12 = 120 kr i London! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvorfor er ikke Circus Maximus nevnt? Norges beste progmetal-band! Ehm... Jeg la Circus Maximus til lista hvertfall... De eier! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 The 1st Chapter var bra, Isolate var middelmådig! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har desverre aldri hørt det første kapittelet (The 1st Chapter), men jeg hørt noen av sangene. Så for min del er Isolate derfor et meget godt album! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, redd noen skal stemple deg som emo fordi du liker emomusikk? ja. jeg er kjemperedd. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 16 år her, 17 om noen dager. Ingen problem å komme inn på opeth. Allier deg med noen som er over 23, vergeavtale og vips du er inne. Ikke noe stress egentlig... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke alle 16 åringer henger med 23 åringer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ja. jeg er kjemperedd. Åpenbart. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke alle 16 åringer henger med 23 åringer. Sjæl ass... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Var på Opeth på Folken igår. Var helt fantastisk. Spilte masse godlåter, selv om det manglet noen av mine personlige favoritter. Noen som nevnte Omnium Gatherum tidligere i tråden, og det var jævlig fett. Noen sanger skiller seg mer ut, men det er en bra standard over alle låtene. Syns Nail, A Shadowkey og The Second Flame er de låtene som virkelig skiller seg ut på nyeste skiva. Ellers har jeg fått anbefalt Mercenary av en kompis, så nå skal jeg sjekke det ut. Det jeg hørte var ihvertfall hinsides fett! Endret 16. mars 2009 av Kjobben Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjobben: Var det ikke du som ikke kunne? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Overflod av Opeth-avatarer :O Har forresten for andre gang kommet frem til at When overgår alt annet Opeth noen gang har gjort. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kjobben: Var det ikke du som ikke kunne? Hmm... Hvor har jeg gitt uttrykk for det? Jeg var der ihvertfall. Kanskje du mener noen andre? EDIT: Åja, faen. Jeg skrev ihvertfall på nettby i Opeth-gruppene der at jeg kanskje ikke kunne, pga at jeg muligens måtte inn i militæret. Men ble dimma, så derfor kunne jeg. Endret 16. mars 2009 av Kjobben Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De spiller her i morgen. Litt forsent nå antar jeg. Tror jeg går på Slipknot istede i sommer (har ikke hørt på de siden jeg var 15, men det er fortsatt en real fet konsert med de De som angriper kan dra til hel**te Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er favoritt Opeth albumet til folk her da? Personlig liker jeg Damnation best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå