Uin Viel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Vurderer å skaffe meg Professor Fate-skiva "The Inferno." Noen som har hørt den og kan fortelle meg om den er verdt å skaffe? Endret 5. november 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lasta ned de 4 Pantera-albumene som var før CFH. Har hørt at de er ganske dårlige, men jeg synes de er rimelig fete, selv om det høres rimelig lite ut som Pantera *hyyyyyyl* *whaoaohohoho!* Digger vokalen Dei har sin sjarm, men det er ikkje tidenes plater. Pantera seier vel sjølv at bandet fyrst starta ved CFH. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lasta ned de 4 Pantera-albumene som var før CFH. Har hørt at de er ganske dårlige, men jeg synes de er rimelig fete, selv om det høres rimelig lite ut som Pantera *hyyyyyyl* *whaoaohohoho!* Digger vokalen Dei har sin sjarm, men det er ikkje tidenes plater. Pantera seier vel sjølv at bandet fyrst starta ved CFH. Ja, de er vel rimelig ukjente og. Tror kanskje de er litt flaue over de siden de aldri nevner/nevnte dem i noen sammenheng. Noen jævla heftige soloer Dimedag leverer deg, selv om det er mye fjas :S Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vurderer å skaffe meg Professor Fate-skiva "The Inferno." Noen som har hørt den og kan fortelle meg om den er verdt å skaffe? Meget god skive faktisk. Orkestral synth-rock elns. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Vurderer å skaffe meg Professor Fate-skiva "The Inferno." Noen som har hørt den og kan fortelle meg om den er verdt å skaffe? Som sagt, en god plate. Hver gang jeg drar den fram er den blitt bedre. Kan kanskje minne om film-musikk (på en god måte) Endret 5. november 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da er det avgjort. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Godt valg. Digger den skiva. Spesielt kult er det at Kristoffer Rygg fra Ulver har vokal på "Limbo". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har et lite gullkorn på lager (som forøvrig er jævla off-topic, men jeg må nesten si det siden det dreier seg om metal, så bare whine i vei!) Istad på skolen så kom en av de gutta som er skikkelig "gangstere" som hører på hiphop og techno og sånn bort til meg og spurte om jeg hadde hørt denne sangen og så satte han på en Dragonforce-sang på mobilen. Så jeg sa: Wtf? Dragonforce?. Så sier han: Den sangen er tøff da og det er den eneste satanmusikken jeg liker. :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Har et lite gullkorn på lager (som forøvrig er jævla off-topic, men jeg må nesten si det siden det dreier seg om metal, så bare whine i vei!) Istad på skolen så kom en av de gutta som er skikkelig "gangstere" som hører på hiphop og techno og sånn bort til meg og spurte om jeg hadde hørt denne sangen og så satte han på en Dragonforce-sang på mobilen. Så jeg sa: Wtf? Dragonforce?. Så sier han: Den sangen er tøff da og det er den eneste satanmusikken jeg liker. :!: Ignorance is blizz. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Now it's time for the song that will get us chicks backstage" - Michael Åkerfeldt Før Windowpane på The Roundhouse Tapes. Hva synes folk om den platen? Jeg er litt skuffet over lyden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Now it's time for the song that will get us chicks backstage" - Michael Åkerfeldt Før Windowpane på The Roundhouse Tapes. Hva synes folk om den platen? Jeg er litt skuffet over lyden. Har den kommet ut? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er alle i Tool veldig høye, eller Maynard lav? Har dog lest at Adam Jones er 1,95m, men aner ikke hvor pålitelig wikipedia er på akkurat det der. Han er jo ikke den høyeste en gang. Endret 6. november 2007 av haarod Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Now it's time for the song that will get us chicks backstage" - Michael Åkerfeldt Før Windowpane på The Roundhouse Tapes. Hva synes folk om den platen? Jeg er litt skuffet over lyden. Har den kommet ut? Jepp, release i går. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er alle i Tool veldig høye, eller Maynard lav? Har dog lest at Adam Jones er 1,95m, men aner ikke hvor pålitelig wikipedia er på akkurat det der. Han er jo ikke den høyeste en gang. Uten at jeg skal kalle meg noen ekspert så ser de rimelig høye ut (ikke dopa altså) Det står på IMDB at Adam Jones er 193 cm btw. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (ikke dopa altså) Veit ikke helt jeg az Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 "Now it's time for the song that will get us chicks backstage" - Michael Åkerfeldt Før Windowpane på The Roundhouse Tapes. Hva synes folk om den platen? Jeg er litt skuffet over lyden. Er faktisk fornøyd med lyden. Åkerfeldt har sin sedvanlige humor på plass, sangene sitter perfekt og det er i det hele tatt et bra album med god produksjon. Spesielt gledelig var det å høre Bleak i ordentelig lydkvalitet, live. Det er i mine ører helt herlig å høre Åkerfeldt stå for vokalen i refrenget, (Les: ikke Steven Wilson.) Lenke til kommentar
Backload Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gutter og jenter! Jeg savner en skikkelig side for nyutgivelser. En som faktisk tar med det meste innen metal. Kan dere anbefale en slik side? Helst en uten log-in og alt regg.suppa. Og, en god nyhetsside. Jeg er skikkelig sulten på nyheter. Når kommer Slayer sitt nye album? Blir det "Back-to-Basic" ... hvis man kan kalle det? Når kommer Meshugga sitt? Er de ferdige med låtene? Er det produksjonen de sysler med? Hva blir stilen? Og hva skjer med Ferar Factory? Er det helt slutt ... eller har faktisk bare vår kjære vokalist bare en pause? Kommer det nytt "Disincarnate"-album, eller har James Murphy gitt opp det prosjektet også? Skulle ikke han dra igang noe Schouldiner-ære-greier-tribute-saker? Har Necrophagist laga noen video? (Foruten om allt som ligger på Youtube) Nytt album snart? Har dere hørt på "Mumakil" sitt "Customized Warfare" ? ... aner jeg litt Nile-takter, men mer monotom? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har Opeth noen planer om å besøke Norge i år? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) For alt av metalnyheter er det http://www.Blabbermouth.net som gjelder. (nei, de har ikke bare roadrunner-nyheter) Nye plateanmeldelser dukker opp daglig på http://www.heavymetal.no men det er kanskje litt snevert siden det bare er 2-3 stykker som driver sida på heltid. For mere anmeldelser har man www.eternal-terror.com (norsk side, mest svart/ekstremmetall) Encyclopedia Metallum er en enoooooooooorm database med plateanmeldelser av alle mulige band du har hørt om og aldri hørt om. http://www.metal-archives.com/ Endret 7. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er faktisk fornøyd med lyden. Åkerfeldt har sin sedvanlige humor på plass, sangene sitter perfekt og det er i det hele tatt et bra album med god produksjon. Spesielt gledelig var det å høre Bleak i ordentelig lydkvalitet, live. Det er i mine ører helt herlig å høre Åkerfeldt stå for vokalen i refrenget, (Les: ikke Steven Wilson.) Enig med deg. Det virker som om bandet slapper mer av på dette live-albumet enn på Lamentations-dvdn. De kan endelig spille låter fra hele diskografien. Jeg har vært litt på Opeth-forumet og jeg synes at jeg hører hele tiden hvor morsom og folkelig Åkerfeldt er, men på Lamentations var de jo egentlig ganske kjedelige. (Og nei, da tenker jeg ikke på musikken. Den var fantastisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå