michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Når vokalisten er transe med emo klær, sminke, hårsveis til helvete så ville jeg sagt meg enig med at de er emo/rap pga han andre kisen i bildet jeg la ut på forrige side. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Når vokalisten er transe med emo klær, sminke, hårsveis til helvete så ville jeg sagt meg enig med at de er emo/rap pga han andre kisen i bildet jeg la ut på forrige side. sammenlign det bildet med et tilfeldig emoband, f.eks ligner det? veldig lite. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Urgh. Alltid 18+ grense på Opeth ...og takk og lov for det. Såg dei i Volda på torsdag, og vart imponert. Knallgod konsert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Urgh. Alltid 18+ grense på Opeth ...og takk lov for det. Fixed. Det er ingen bra band IMO som skal spille i år :/ Bare Lamb of God, men de oppvarmer for Metallica Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som kan anbefale meg bra Power Metal band? Power Metal band jeg hører på: - Freedom Call - Rhapsody Of Fire - Nightwish (Gamle) - Pagan's Mind (Progressive Power) Er interessert i å høre mer av band som ligner på Freedom Call og Rhapsody Of Fire. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis jeg ikke bommer, kanskje Firewind? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Shamaan, Angra, Edguy, Blind Guardian, Twilightning, Adagio, Gamma Ray, Helloween, Mystic Prophecy, Lost Horizon, Sonata Arctica, Star One, Aina, Alkemyst, Arwen, Black Majesty, Falconer osv osv.. Et lite utdrag fra power metal-foldern på HD'n min. Go youtube. Jeg gidder ikke søke opp alle. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Sonata Arctica, Edguy og Lost Horizon har jeg hørt mye av... Takk for forslag Endret 16. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg posta et par knall videor av Edguy og Shaman for et par sider tilbake. Go lookie. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Synes Communic bør nevnes! Genialt norsk progressive metal. Vet ikke helt om det går under power metal sjangeren, så kan hende jeg bommer litt! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hvorfor er ikke Circus Maximus nevnt? Norges beste progmetal-band! Sjekk også ut Myrath fra Tunisia. Skiva, Hope, er fantastisk! Ikke akkurat power, men ganske nære. Btw, Whalecore, genialt avatar! Endret 16. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Communic går inte under power nei, men de er sabla gode musikere Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 veldig ikke. Haha, redd noen skal stemple deg som emo fordi du liker emomusikk? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nye Troll er catchy! Gled eder! Det er IKKE som de to siste. KOR? På min komputer. Er 3-4 låter på skiva som er skikkelig sterke! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://www.myspace.com/abasmetal Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 eg prøver meg med en snikpost som er heeelt kategori messig malplassert, men riktig plasser likevel Noken som kjenner til musikk utdannelser som er retta mot Rock, Metal og dissa godsakene her? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 eg prøver meg med en snikpost som er heeelt kategori messig malplassert, men riktig plasser likevel Noken som kjenner til musikk utdannelser som er retta mot Rock, Metal og dissa godsakene her? Lydteknikker, åpne studio og skaff deg et bra rykte som metalstudio... Ikke glem å ha talent da. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 glømte å skrive med at det gjelder synging =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nye Troll er catchy! Gled eder! Det er IKKE som de to siste. KOR? På min komputer. Er 3-4 låter på skiva som er skikkelig sterke! høi høi laster'u opp noe eller?! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tokio hotel høres emo ut. veldig ikke. ser eg tokio hotel, på bilde eller tv, så kjenner eg at fiseringen min trekker seg sammen. kan ikkje skjønne at noken vil sjå ut som en tvekjønna transe of Doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå