Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må berre dele det her med noken. kom over The foreshadowing da eg hørte på Daylight Dies på youtube på skulen. Vart helt forelska. Må høyre konstant på den plata deira. kjøpte plata online. la alle sanger på mobil, en cd i privat bil, en i bilen, og en på mp3'spelaren.

The Foreshadowing - Days of Nothing.

</a>

</a>

</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2kMC0xN6mSo" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2kMC0xN6mSo</a>

her er nokre av sangane. fant ikkje den eg likte best.

Fett, me like :)

Lenke til kommentar

Møtte f.eks. ei 25-årig jente på en jobbkonferanse i Tyskland i februar, hun hadde masse tattiser så jeg ble litt ekstra interessert og begynte å snakke mye med henne i hotellpuben en kveld. Da sa hun at hun har Tokio Hotel tatovert over hele ryggen..uff. Instant Turn-off der. Tenk å se på Bill og Gustav mens man tar dama bakfra, liksom..

Edit: og hun insisterte på at hun IKKE var emo. "Do I look like emo to you?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Colors Live vil jeg absolutt si er noe å skaffe seg. Selv om hele det første settet er Colors-albumet i sin helhet, inneholder sett nummer to mange store låter fra forskjellige låter. Så hvis du har hørt noen låter og vil høre mer, bør du absolutt kjøpe Colors Live.

Lenke til kommentar
Colors Live vil jeg absolutt si er noe å skaffe seg. Selv om hele det første settet er Colors-albumet i sin helhet, inneholder sett nummer to mange store låter fra forskjellige låter. Så hvis du har hørt noen låter og vil høre mer, bør du absolutt kjøpe Colors Live.

Blir vell å gå til innkjøp ved neste lønning da ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...