Tobo-Potato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sitter nå og hører/ser på Colors Live-DVDen, den er konge! Between the Buried and Me er lett med på min liste av topp fem band. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Geniale gutter. De er sinnsykt varierende, jævlig tøft. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Nydelig Endret 15. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Åhåi! Between The Buried And Me er grisefett. Mordecai er lett en av mine favlåter fra det bandet. Herlig, herlig og atter herlig! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mordecai, Prequel to the Sequel, Sun of Nothing og Selkies: The Endless Obsession er mine favoritter hvertfall! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kjobben: Yeah, mordecai er nærme perfeksjon. Sinnsykt tøft. Noen som liker covret deres av Bicycle da? Hehe.. Cover fra Queen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Appropå BTBAM og magisk! Colors Live(DVD'en) er fantastisk! Sett den Cyph? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå veit jeg ikke hvor glad du er i Colors-skiva da, men. Den er etter min mening det beste dem har gjort. Langt høyere nivå enn resten. Ikke at resten er dårlig, men Colors tar kaka! De jobber med nytt album, forresten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synes The Silent Circus kanskje er deres beste, men jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 må berre dele det her med noken. kom over The foreshadowing da eg hørte på Daylight Dies på youtube på skulen. Vart helt forelska. Må høyre konstant på den plata deira. kjøpte plata online. la alle sanger på mobil, en cd i privat bil, en i bilen, og en på mp3'spelaren. The Foreshadowing - Days of Nothing. </a> </a> </a><a href="http://www.youtube.com/watch?v=2kMC0xN6mSo" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=2kMC0xN6mSo</a> her er nokre av sangane. fant ikkje den eg likte best. Fett, me like Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Appropå BTBAM og magisk! Colors Live(DVD'en) er fantastisk! Sett den Cyph? Er den verdt å skaffe seg ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Han sier jo den er fantastisk, så hva tror du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mange mener Tokio Hotel er fantastisk også. Eneste måte å være sikker på er å finne ut selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Møtte f.eks. ei 25-årig jente på en jobbkonferanse i Tyskland i februar, hun hadde masse tattiser så jeg ble litt ekstra interessert og begynte å snakke mye med henne i hotellpuben en kveld. Da sa hun at hun har Tokio Hotel tatovert over hele ryggen..uff. Instant Turn-off der. Tenk å se på Bill og Gustav mens man tar dama bakfra, liksom.. Edit: og hun insisterte på at hun IKKE var emo. "Do I look like emo to you?" Endret 15. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Colors Live vil jeg absolutt si er noe å skaffe seg. Selv om hele det første settet er Colors-albumet i sin helhet, inneholder sett nummer to mange store låter fra forskjellige låter. Så hvis du har hørt noen låter og vil høre mer, bør du absolutt kjøpe Colors Live. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan noen fortelle meg hva det blir snakket om her? Orker ikke lese alle innlegg for å få det med meg Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Colors Live vil jeg absolutt si er noe å skaffe seg. Selv om hele det første settet er Colors-albumet i sin helhet, inneholder sett nummer to mange store låter fra forskjellige låter. Så hvis du har hørt noen låter og vil høre mer, bør du absolutt kjøpe Colors Live. Blir vell å gå til innkjøp ved neste lønning da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå