Soundchaser Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har aldri vært fan av queensrÿche, men når jeg så dem live på Operation Balingen ble jeg det gaske fort. en av di største konsertopplevelesene jeg noen gang har hatt! Sto som trollbundet i 3 timer Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Litt synd at produksjonen på Operation Mindcrime 2 er så forbanna platt og livløs, for det finnes mye bra der (selv om den selvsagt ikke når originalen til anklene engang). Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Isole høres interessant ut! Skal nok kjøpe platene deres når jeg får råd. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har begynnt å høre litt på EXODUS ! Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har begynnt å høre litt på EXODUS ! Noen som har noen anbefalinger? Bonded By Blood. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har begynnt å høre litt på EXODUS ! Noen som har noen anbefalinger? Bonded By Blood. Hørt litt på det albummet, jævlig fett Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Beste skiva fra Wolves in the Throne Room er? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Opeth var konge ! Noen som var på verftet i Bergen og så dem ? Her luktar det bais, Kall meg Betty Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Heisann. Første innlegg i denne tråden. Jeg kan si så som at jeg liker metal godt. Hører vel mest på thrash i grunnen. Sjekk last.fm for band. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Beste skiva fra Wolves in the Throne Room er? Elsker Two Hunters. Skal forøvrig sjekke nevnte skive av DT, og gi det enda en sjanse. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 må berre dele det her med noken. kom over The foreshadowing da eg hørte på Daylight Dies på youtube på skulen. Vart helt forelska. Må høyre konstant på den plata deira. kjøpte plata online. la alle sanger på mobil, en cd i privat bil, en i bilen, og en på mp3'spelaren. The Foreshadowing - Days of Nothing. [/url] [/url] [/url]http://www.youtube.com/watch?v=2kMC0xN6mSo her er nokre av sangane. fant ikkje den eg likte best. Isole høres interessant ut! Skal nok kjøpe platene deres når jeg får råd. liker du islo så sjekk ut det eg skreiv nettopp her Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da skal jeg prøve å tilfredsstile de som vil bli Se filmen hos Youtube Jeg anbefaler å høre hele. Den andre halvdelen er seriøst magisk. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Syns det høres ut som de prøver for hardt jeg. Andre halvdelen var ikke så verst med unntak av vokalen da. Vokalen minte meg om Mew Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Opeth var konge ! Noen som var på verftet i Bergen og så dem ? Her luktar det bais, Kall meg Betty Hei Betty=) Ser de på union i Drammen på onsdag. haha, skolen på torsdag blir knall ihvertfall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Syns det høres ut som de prøver for hardt jeg.Andre halvdelen var ikke så verst med unntak av vokalen da. Vokalen minte meg om Mew Vokalen og gitarspillet i andre halvdel er magisk, Mew kan legge seg Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det kan de, men clean vokalen minner om Mew ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå